جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲

گفتگوبا قربانی‌اسیدپاشی/ روحانی که طرفین دعوا را جدا کرد +فیلم

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 387582
صرفا جهت اطلاع این هفته برای بازگو کردن واقعیتی تامل برانگیز به وزیر آموزش و پرورش لوح سپاس داد . مجلسی ها هم دنبال این هستند که بفهمند چرا هزینه اینترنت دو تا از مدیرای سابق یک شرکت خودروساز ۵۰۰ میلیون تومان شده و در ادامه ،کشف معمای رابطه میمون های فضایی با پراید .
گفتگوبا قربانی‌اسیدپاشی/ روحانی که طرفین دعوا را جدا کرد +فیلم
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، مراسم افتتاحیه جشنواره پروین اعتصامی اولین سوژه صرفا جهت اطلاع این هفته رو به خودش اختصاص داد گویا برگزار کنندگان این جشنواره این مراسم رو با چهارشنبه سوری اشتباه گرفته بودند و اگر کسی نمی دونست فکر می کرد جنگه و تا تونستند فشفشه هوا کردند و ترقه زدند .

یکی نیست بگه با این سروصدا که تن رنجور پروین رو در گور می لرزونید. اون مرحومه احتمالا چنین روزی رو دیده بود که گفت: هماره بر سرم از جور آسمان شرریست

معمای رابطه میمون های فضایی با پراید

باهنر نایب رئیس مجلس در یک همایشی یه نقد جالبی به بی کیفیت بودن پراید و نبود نوآوری در صنعت خودرو می کنه و میگه : ما تونستیم موجود زنده رو بفرستیم فضا و برگردونیم ، اما پراید رو نتونستیم درستش کنیم، داستان چیه نمی دونم و چرا اینجوری دور خودمون می گردیم نمی دونم.

به قول خبرنگار صرفا: مهندس وقتی شما با این همه سال سابقه مسئولیت تو حل این معمای پیچیده موندین ، وای به حال بقیه.

باهنردر ادامه صحبتهاش میگه :«من بیست و هشت سال تو مجلس بودم آقای زنگنه (که گویا تو اون مراسم بود)۲۴ سال وزیربودن . پس نمی تونیم نقد کنیم گذشته مجلس و دولت رو چون بزرگ ترین نقد شونده خودمونیم.»

وزیر آموزش و پرورش و بازگو کردن واقعیتی تامل برانگیز

وزیر آموزش و پرورش در صرفا جهت اطلاع این هفته یه لوح سپاس از این برنامه گرفت برای چی ؟ برای بازگو کردن واقعیتی تامل برانگیز .

وزیر آموزش و پرورش در یک همایش که گویا خیلی هم به تخصص ایشون ربطی نداشته میگه هر مراسمی هر برنامه ای من بیام صحبت کنم بلد نیستم . تخصصی ندارم . هر کسی بالاخره تخصصی داره ، منتها ما باید بشینیم استفاده کنیم.

فکر کنید هر مسئولی به جای اینکه تو این همایش و اون سمینار بی ربط و باربط با مسئولیتش بره حرف بزنه ، وقت بزاره برای مشکلات مملکت ، چه
گره ها که باز نمیشه .

البته صرفا جهت اطلاع استقبال نمی کنه از این کار چون اگه مسئولین هی سخنرانی نکنن که ما دستمون پاک تو سوژه بسته میشه ، پس لطفا به سخنرانی های خودتون در کمال خونسردی ادامه بدید.

هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی اینترنت دو مدیر سابق شرکت خودروساز

نماینده های ملت می‌خوان تحقیق و تفحص کنند تا بفهمند چرا دو تا از مدیرای سابق یک شرکت خودروساز، ۵۰۰ میلیون تومان هزینه اینترنتشون شده،(یکی از نمایندگان مجلس در توضیح این کار میگه در حال پیگیری موضوع هستیم تا به نتیجه برسیم ).

خب شده که شده، یعنی نمی تونید ببینید دو تا مدیر پیدا شدن اهل تحقیق و پژوهشن و لابد می خواستن تو اینترنت با مدل خودروهای روز دنیا آشنا بشن و اونا رو بسازند .

بیمه بخاری غیر استاندارد

صرفا جهت اطلاع دانش آموزان ۱۲۰۰۰۰ کلاسی که بخاری غیراستاندارد دارن .فعلا با بخاری های نفتی و غیر استاندار بسازید تا شاید سالهای بعد با شیب ملایم اتفاقی بیفته .

(وزیر آموزش و پرورش : برای این کار امسال اعتباری در اختیار نداریم)

با این حال خیالتون راحت راحت باشه چون اگه یه وقت خدایی نکرده اتفاقی افتاد بیمه هستید، بیمه

(وزیر آموزش و پرورش درادامه توضیحات خودش میگه ما عوض خرید بخاریهای استاندارد دانش آموزان رو بیمه کردیم!)

زیر پوست شهر پرتناقض

صرفا در ادامه به سراغ شهردار تهران رفت که برای اینکه مشکلات مردم سطح شهر رو بهتر لمس کنه بدون اینکه شناخته بشه درشهر سرک کشیده .

(قالیباف از زیر پوست شهر می گوید :‌ما در تهران پانزده هزار کارتن خواب داریم.)

زیر پوست شهری که برخی مردمانش مانده اند با پولهای باد آورده و غیر باد آورده چه کنند با ماشینهای میلیاردی و خانه های آنچنانی )

وکالت ۳۲ میلیاردی

در نشست خبری ، سخنگوی دستگاه قضا این هفته یک خبری داد که موجب تعجب خیلی ها شد. اژه ای گفت : یک وکیلی یک قرارداد امضا کرده با یکی از دستگاه های دولتی که ۳۲ میلیارد تومان بگیرد . با چه مبنایی؟ )

خب راست می گه ، آخه ساعتی چند ، کیلویی چند ؟ انصاف هم خوب چیزیه، حالا ببینید خود پرونده چندتا صفر جلوش خوابیده که این وزارتخانه بابتش می خواسته یک همچین حق الوکاله نجومی بده .

شیر آبروریز

در ادامه دوتا سوژه کوتاه چاشنی صرفا بود یکی وسط مانور بحران یکهو شیر آتش نشانی بدون هماهنگی شروع کرد به آب ریزی و آبروریزی. امدادگرای محترم هم چاره کارو در کادوپیچ کردن شیر دیدن . و سوژه دوم درباره بی تفاوتی مردم و گذشتن از کنار ناراحتی دیگران بود . در یک درگیری همه فقط نظاره گر بودند و طرفین درگیر هم حسابی داشتن همدیگر رو می زدند که البته غائله با میانجیگری یک روحانی تمام شد . باز هم گلی به جمال این روحانی .

قصاص برای اسید پاشان

اسید پاشی در اصفهان موضوعی بود که این هفته موجب جریحه دار شدن جامعه شد.

صرفا جهت اطلاع تصاویر یکی از قربانیان این اقدام جنایتکارانه رو پخش کرد که قربانی گفت :عامل این جنایت رو نمی بخشم ، فقط قصاص . آنکه پلیدی می پاشد نمی داند ریسمان الهی قصاص در انتظار اوست.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظر من اگر اون خانمی که قبلا روشون اسید پاشیدند قصاص می کرد الان باب قصاص این عمل قبیح باز می شد
Iran, Islamic Republic of
این اسید پاش ها از داعش هم بدترند