جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

زاکانی: آیت‌الله مهدوی‌کنی الگویی برای نسل امروز است/ تاکید بر وحدت اصولگرایان

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 387481
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان باید وحدت خود را حفظ کنند، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی مسیری را برای نسل امروز به جای گذاشت.
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی در گفت‌وگو با فارس، فقدان این عالم بزرگ آیت‌الله مهدوی‌کنی را خسارت بزرگ و جبران‌ناپذیری دانست و اظهارداشت: رسول گرامی اسلام در فرمایشات خود فقدان عالم بزرگ را غیر قابل جبران می‌داند بنابراین باید بگوییم فقدان آیت‌الله مهدوی‌کنی جبران‌ناپذیر است اما به هر حال وجود مبارک وی در زمان حیات با دوراندیشی و مسیری که وی با بصیرت آن را طی کرد الگویی را برای نسل امروز به جای گذاشت.

وی ادامه داد: امیدواریم در آینده‌ ثمرات و حاصل اقدامات این عالم بزرگ در مسیر بندگی و انقلاب اسلامی حرکت کنند در خدمت اسلام و انقلاب باشند.

زاکانی در پایان با بیان اینکه اصولگرایان باید وحدت خود را حفظ کنند خاطرنشان کرد: دشمن آرزو دارد تا در میان اصولگرایان تفرقه بیفتد اما اصولگرایان با حفظ وحدت بر محور قصور و توجه به تکالیف و حرکت در مسیر انقلاب باید به راه خود ادامه دهند و این آرزوی آنان تفرقه اصولگرایان است محقق نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *