شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۲

دل‌ نوشته‌های‌ کودکانه‌ به‌ امام‌ زمان (عج) +عکس

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 387354
نمایشگاهی با نام " دل نوشته های کودکانه به امام زمان(عج)" در اصفهان برگزار شد که مورد استقبال کودکان قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از رویش نیوز، این نمایشگاه که به مناسبت هفته ولایت در اصفهان برگزار شده بود دل نوشته و نامه کودکان به امام زمان(عج) را به نماش گذاشته بود.

این کار از عید نوروز شروع شد که همراه با پیک نوروزی به دانش آموزان فرمی جهت نوشتن نامه ای به امام زمان(عج) تحویل شد. این فرم ها به ۲۶۰۰۰ دانش آموز ابتدایی و پیش دبستانی تحویل شده بود.

پس از بازگشت نامه ها و تفکیک و دسته بندی آن ها، برای تک تک دانش آموزان دعوت نامه ای اختصاصی برای خود و خانواده شان فرستاده شده بود که در صورت حضور در نمایشگاه به این کودکان هدیه هایی اهدا می شد. همچنین آن ها با تندیسی از امام زمان(عج) یک عکس یادگاری می گرفتند.

علاوه بر ۲۶۰۰۰ نامه کودکان به امام زمان (عج) تعداد ۱۱۰۰۰ نقاشی درباره امام زمان نیز جمع آوری شده بود که ۵۰۰ نامه و نقاشی از بین این تعداد به نمایش گذاشته شده بود.

در طی یکه هفته برگزاری این نمایشگاه حدود ۴۰۰۰۰ نفر از آن بازدید کردند و کودکان نیز علاوه بر دریافت هدیه های خود طرحی ۶ قسمته از عید غدیر را رنگ آمیزی میکردند که شامل مراحل روز عید غدیر از وحی به پیغمبر(ص) تا بیعت با امیرالمومنین(علیه السلام) می شد.

استقبال کودکان از این نمایشگاه در حد عالی بوده و قرار است در آینده به ۱۰۰ نامه برگزیده هدیه های ارزشمندی تقدیم گردد.

این طرح با همکاری اداره کل و نواحی آموزش و پرورش، توسط مجموعه آفرینش های فرهنگی هنری سبحان در محل مسجد فاطمیه خیابان لاله برگزار شد. حامی اصلی این طرح هم موسسه خیریه مسد فاطمیه بوده است.
















https://jahannews.com/vdchmqnxk23n6xd.tft2.html
jahannews.com/vdchmqnxk23n6xd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امام رضا عليه السلام فرمودند : امام معصوم همچون پدري دلسوز ، و دوستي مهربان است!

اگر به خورشيد عالم پشت كنيم خودمان تاريك خواهيم شد ؛ اگر نه خورشيد كه بي بخل بر همگان مي‌تابد.
Iran, Islamic Republic of
عالی بود دوستان