کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محبوب‌ترین استقلال را داشتیم

هنوز از مجیدی دلگیرم و نمی‌دانم چرا رفت!

29 مهر 1393 ساعت 15:01

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال ضمن تایید صحبت‌های فرهاد مجیدی گفت: خاطراتی که با فرهاد و دیگر بازیکنان رقم زدیم، برای خودم بسیار لذت بخش است. مجیدی کاپیتان و عصای دستم بود و به نظرم استقلالی که ما داشتیم محبوب‌ترین استقلال سال‌های اخیر بود؛ هرچند از مجیدی دلگیرم و هنوز نمی‌دانم چرا از استقلال رفت.


به گزارش جهان ، پرویز مظلومی در گفتگو با مهر، در مورد حرف‌های فرهاد مجیدی در برنامه دوشنبه شب ۹۰، پیرامون تیم رویایی و قدرتمند استقلال طی دوران مربیگری خودش و گفت: واقعیت این است که آن دوران طلایی بود و استقلال بسیار زیبا بازی می‌کرد و در همه پستها تیم خوب بسته شده بود. ما ۴ برد پیاپی در دربی‌ها داشتیم که سال‌ها طول می‌کشد کسی بتواند آن را تکرار کند.

وی افزود: در مورد خود فرهاد هم باید بگویم او کاپیتان و عصای دستم بود و در میدان به خوبی مدیریت می‌کرد و بازیکنان هم او را قبول داشتند. ثبت خاطره ۴، به کمک او و دیگر دوستان ممکن شد که آن را من فراموش نمی‌‎کنم و می‌دانم هواداران هم فراموش نخواهند کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد دلیل جدایی فرهاد از استقلال تاکید کرد: واقعیتش را بخواهید من دلیل رفتنش را نمی‌دانم، او را دوست داشتم و می‌خواستم در استقلال بماند و این را بارها در مصاحبه‌های آن زمان گفتم. من توقع داشتم بماند و مبارزه کند چرا که بسیار به من کمک می‌کرد و نقش ویژه‌ای در موفقیت تیم داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجیدی که بسیار محبوب بوده و هست، حتما دلایلی داشته که در آن مقطع از استقلال رفت اما آن دلایل را مستقیم به من نگفت! اما من همانطور که گفتم با خاطرات آن تیم رویایی که فرهاد هم در آن بود، زندگی می‌کنم و ترجیح می‌هم به این موارد ورود نکنم.

مظلومی اضافه کرد: اینکه فرهاد می‌گوید بهترین دوران فوتبالش را در زمان من و صمد مرفاوی داشته، یک واقعیت است در دوران مربیگری من که مجیدی و استقلال در اوج بودند و فکر کنم استقلال ما محبوب‌ترین استقلال چند سال اخیر بوده است هم قهرمان شدیم و هم رکوردهای ویژه‌ای برای هواداران به جا گذاشتیم.

وی صحبت‌هایش در این خصوص را اینگونه ادامه داد: البته استقلال دوران خیلی خوب دیگری هم داشته است اما در دوران ما رفاقت و تاکتیک و سخت کوشی در اوج سال‌های اخیر بود و دلنشین!

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد حرف‌هایی که به نظر می‌رسید مجیدی در مورد قلعه‌نویی گفته و مشابه آن را خود ایشان پیش از این مطرح کرده بود، گفت: بهتر است در مورد این مسایل صحبت نکنم زیرا مردم خودشان همه چیز را می‌دانند و قضاوت می‌کنند.


کد مطلب: 387107

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/387107/هنوز-مجیدی-دلگیرم-نمی-دانم-چرا-رفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com