کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرداخت‌وام 2 میلیونی به بازنشستگان‌کشور

28 مهر 1393 ساعت 18:42

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: طی توافقی که با بانک صادرات صورت گرفته، قرار است ظرف 7 ماه به 200 هزار نفر از بازنشستگان مبلغ 2 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت شود.


به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود اسلامیان عصر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی ، اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های گذشته شاهد افزایش تورم بوده‌ایم که با تدابیر دولت یازدهم این تورم در سال ۹۳ روند رو به کاهشی داشته است.

وی تصریح کرد: زمانی که تورم در کشور ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و حقوق بازنشستگان ۱۰ الی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد روشن است که قدرت خرید کسانی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند پایین می‌آید.

اسلامیان ادامه داد: بنده به سهم خودم از دولت تدبیر و امید جهت پایین آوردن تورم و افزایش قدرت خرید عام مردم و به خصوص بازنشستگان تشکر می‌کنم و امیدواریم روند کاهش تورم در کشور ادامه پیدا کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توافقی که با بانک صادرات صورت گرفته است قرار است مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان ظرف ۷ ماه به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی پرداخت شود که مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان به هر نفر ۲۰ میلیون ریال است.


کد مطلب: 386950

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/386950/پرداخت-وام-2-میلیونی-بازنشستگان-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com