جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۹

نظر سردارسلیمانی درباره سرنوشت‌داعش

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 386828
فرمانده نیرو قدس سپاه، اقدامات آمریکا و داعش را محکوم به شکست دانست.
نظر سردارسلیمانی درباره سرنوشت‌داعش
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید شوشتری، با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هر موضوع عاری از حقیقت در جهان محکوم به شکست است، گفت: چه اقدامات آمریکا و چه اقدامات تروریستی داعش را به دلیل عدم برخورداری از حقیقت، محکوم به شکست می‌دانم.

سردار سلیمانی افزود: راهکار آنها پیروز نخواهد بود و در سوریه هم دیدیم چه اقداماتی انجام دادند اما نتیجه نداد.

وی تصریح کرد: پیروزی‌های اسلام و جمهوری اسلامی ایران به دلیل همین حقیقت درونی آنهاست.

سردار سلیمانی با اشاره به ویژگی‌های شهید شوشتری گفت: این شهدایی که مجلس امروز به یاد آنها برپا شده، بنیانگذاران اخلاقی بودند و قواعد مدیریتی را بر هم زدند و این حقیقت شهید شوشتری بود که در مردم ما اثر گذاشت.

وی با بیان اینکه در جنگ هیچ کدام از فرماندهان ما «تو زرد» از کار درنیامدند، علت آن را حقیقت حضرت امام خمینی(ره) دانست که در این فرماندهان و شهدا متبلور شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایا حفظش کن...
كميل
درود بر امام خامنه اي فرمانده كل قوا و سلام بر سردار شجاع اسلام سليماني . خدا قوت سردار / علي يارت / خدا نگهدار
گ
سردار دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
سردار سرت سلامت
آنتی صهیونیزم
دمش گرم. خدا ان شا الله در سایه ولایت فقیه نگهدارش باشه.
به دنیا هم اعلام می کنیم منطق ما منطق قرآن است. منطق ما منطق اسلام ناب محمدی است و تربیت چنین فرماندهان شجاع با بنیه ایمانی و اعتقادی فقط از دامن اسلام محمدی حاصل می گردد. اگر با دین ما کار دارید ما دنیای شما را نابود خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
يه دونه اي سردار پس در دونه اي
داود
ای دشمن دون هستم ایرانی
ما را ز سر بریده می ترسانی؟

کی نوبت جنگ میرسه بر ما هم
با بودن قاسم سلیمانی

خاک اسرائیل را به توبره کشیده حاجیمون
امون آمریکا را بدجور بریده حاجیمون

گفته در وصف کمالش رهبر کشورمون
مثل یک شهید زنده رو سفیده حاجیمون
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
سردار سليماني توسط آمريكايي ها رسانه اي شد. و خوشبختانه الگوي بسياري از جوانان غيور و مخلص قرار گرفت. آمريكا نه تنها ايشان رسانه اي نخواهد كرد، بلكه كاملاً برعكس جنايتكاران جنگي و تروريست هاي بالفطره و زندانيان فراري داعشي را رسانه مي كند و در قالب جنس بدلي سعي در بي رونق كردن اسلام ناب محمدي صل الله عليه و اله دارد. حقيقت ماجرا همان است كه رهبر معظم انقلاب فرمودند: رويش هاي انقلاب بيشتر از ريزيش هاي آن است. خصوصا در عرصه بين الملل. دليل آن نيز كاملا روشن است چون بزرگاني همچون سردار سليماني، سيد حسن نصرالله و عماد مغنيه الگو هستند. بهترين شاخص براي تبعيت هستند.
پيروزي هاي پي در پي نظام مقدس جمهوري اسلامي، خصوصاً در عرصه بين الملل، نمايش حقيقي اين رويش ها و از ميان برداشته شدن باطل هاست. آن روزي را اميد داريم كه اين جوانان در نبرد با اسرائيل غده سرطاني منطقه، البته قبل از آن مبارزه مخلصانه توسط همين جوانان بيدار در جهت سرنگوني شيوخ مرتجعي كه بهانه ماندگاري رژيم منحوس صهيونيستي شده اند، حقايق بيشتري در عالم روشن شود. نهايت شيريني و سعادت كامل آن هنگامي است كه اين مهم با ظهور حضرت مهدي عجل الله تعالي فرج الشريف به انجام برسد.
Iran, Islamic Republic of
در پناه صاحب العصر و الزمان حضرت بقيه ا.. الاعظم عج باشي.