جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بارش برف و باران ۱۲ استان کشور

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 386824
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی از بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور خبرداد.
به گزارش جهان، سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت جوی - ترافیکی جاده‌های کشور گفت: هم اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی واکثرمحورهای اردبیل بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور افزود: همچنین در استان‌های مازندران- البرز، مرکزی، گلستان، گیلان و زنجان، قزوین، کردستان و همدان بارش باران مشاهده شده است.

حمیدی خاطرنشان کرد: سایر جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند و انسداد مسیرقم به گرمسار نیز بر قوت خود باقی است.

همچنین براساس اعلام پلیس راه کشور، لاین شمال به جنوب آزاد راه تهران - شمال (چالوس به کرج) در استان مازندران از ساعت ۲۱:۴۰ روز یکشنبه ( ۲۷ مهر ۹۳ ) به علت بارش شدید باران و ریزش گل و لای تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

ضمنا مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور (جوی و ترافیکی) و یا امدادرسانی احتمالی به همه هموطنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *