شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تساوی اینترمیلان و ناپولی

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 386744
جدال جذاب سرمبیان سابق تیم های اینترمیلان و ناپولی که جای خود را در نیمکت های دو تیم عوض کرده اند با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.
به گزارش جهان به نقل از طرفداری، دو تیم فوتبال اینترمیلان و ناپولی از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه امشب به وقت تهران از چارچوب آخرین دیدار هفته هفتم رقابت های سری آ در استادیوم سن سیرو شهر میلان به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول مسابقه هر دو تیم سعی داشتند تا با استفاده از حرکات ترکیبی بازیکنان خلاق خود نظیر متئو کواچیچ و دودو برای اینتری ها و لورنزو اینسینه و خوزه کایخون برای شاگردان رافا بنتیز به دروازه حریف نزدیک شوند اما در تنها اتفاق مهم نیمه اول مسابقه می توان به شوت از راه دور و زمینی هرنانس اشاره کرد که با برخورد به تیرک عمودی دروازه ناپولی به زمین مسابقه بازگشت.

در نیمه دوم این ناپلی ها بودند که بازی را بهتر شروع کرده و با پاس در عمق مارک همسیک توسط لورنزو اینسینیه با دروازه سمیر هاندانوویچ تک به تک شدند که این بار توپ با برخورد به تیرک عمودی دروازه اینتری ها راهی به دروازه نبرد. پس از این حملات بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم نتوانستند موقعیت آن چنانی را بر روی دروازه یکدیگر خلق کنند تا اینکه سرانجام خوزه کایخون توانست با استفاده از اشتباه عجیب مدافعان اینتر تک گل تیم میهمان این مسابقه را به ثمر برساند، اما این پایان کار نبود و فردی گوارین کلمبیایی توانست خیلی زود بازی را به تساوی بکشاند و در حالی که همگان منتظر سوت پایان بازی بودند بار دیگر خوزه کایخون با حرکت حرفه ای خود توانست دروازه هاندانوویچ را باز کند اما در اتفاقی شبیه دیدار امروز عصر دو تیم لیورپول و QPR شاگردان ماتزاری توانستند در دقیقه ۹۱ مسابقه توسط هرنانس یک بار دیگر بازی را به تساوی بکشانند.

شَرح گل های بازی:

دقیقه ۷۸ (۰-۱): اوت دستی فوزی غلام با ضربه سر اشتباه نمانیا ویدیچ اینتردر موقعیتی ایده آل در محوطه جریمه به خوزه کایخون رسید تا این مهاجم اسپانیایی با ضربه روپا و زمینی پای راست خود توپ را به گوشه سمت راست دروازه سمیر هاندانوویچ ارسال کرده و گل برتری ناپلی ها را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۲ (۱-۰): کرنر ارسالی دودو با ضربه سر ایکاردی در آستانه دروازه به فردی گوارین تازه وارد رسید تا نراتزوری ها خیلی زود بازی را به تساوی بکشانند.

دقیقه ۹۰(۱-۲): پاس در عمق لوپز را خوزه کایخون با ضربه بغل پا و زیبای پای چپ خود به گل دوم ناپولی ها تبدیل کرد.

دقیقه ۹۱(۲-۲): همچون گل اول این بار هم نزاتزوری ها با سانتر دودو و ضربه سر قاطع و زیبای هرنانس خیلی زود بازی را به تساوی کشاندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *