کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا بازی‌های پاراآسیایی پخش زنده ندارد؟

27 مهر 1393 ساعت 14:28

صداوسیمای ایران می‌گوید: به دلیل عدم پخش مستقیم مسابقات ورزشی پاراآسیایی در تلویزیون کره جنوبی، امکان دریافت تصاویر زنده از برگزاری مسابقات برای بخش‌های فنی سازمان صدا و سیما فراهم نشده است.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رییس کمیته ملی پارالمیک ایران نیز این خبر را تایید کرده و گفته است: رسانه ملی برای پخش مستقیم مسابقات پاراآسیایی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد اما کره جنوبی موافق این برنامه نبود.

در حال حاضر گروه‌های اعزامی به این مسابقات تلاش می‌کنند با ارسال تصاویر و گزارش‌ها از طریق اینترنت، افتخارآفرینی‌های ورزشکاران معلول و جانباز را در این مسابقات منعکس کنند. علاوه بر این، شبکه خبر و شبکه‌های سراسری نیز در بخش‌های خبری خود اطلاعاتی از این مسابقات به خصوص رقابت‌هایی که ورزشکاران کشورمان در آنها حضور دارند ارائه می کنند.

محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمیک ایران در حاشیه مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم ایران در دهکده بازی‌های پاراآسیایی درخصوص پخش تلویزیونی این بازی‌ها گفت: مکاتباتی را با مسئولان برگزاری بازی‌ها برای پخش زنده تلویزیونی برخی مسابقات انجام داده‌ایم و حتی مسئولان صداوسیمای ایران پیشنهاد پرداخت هزینه پخش مسابقات را هم داده‌اند اما متأسفانه کره‌ای‌ها شرایط و پیشنهاد ما را قبول نکردند.

بر اساس این گزارش، شبکه‌های ورزش و رادیو ورزش در حال حاضر با وجود آنکه امکان پخش مستقیم این مسابقات فراهم نشده است، سرگرم گزارش مسابقات در ساعت‌های مختلف از طریق ارتباط تلفنی با خبرنگاران اعزامی هستند.


کد مطلب: 386644

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/386644/چرا-بازی-های-پاراآسیایی-پخش-زنده-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com