پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه های پایتخت

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 386495
رئیس پلیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بعد از برگزاری جلسات مشترک حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های پایتخت مشخص و مورد تصویب قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عین‌الله جهانی رئیس پلیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بعد از برگزاری جلسات مشترک مسئولان پلیس راهور پایتخت و مسئولان حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران حداکثر سرعت مجاز مورد توافق و مصوب بزرگراه‌ها با توجه به بررسی های فنی و کارشناسی‌های به عمل آمده اعلام شد.

بر همین اساس در بزرگراه شهید صدر حداکثر سرعت مجاز ۸۰، بزرگراه شهید بابایی۱۰۰، بزرگراه نیایش ۹۰، بزرگراه شهید همت ۹۰، بزرگراه شهید زین‌الدین ۹۰، بزرگراه خرازی ۱۰۰، بزرگراه شهید حکیم ۸۰ و در داخل تونل سرعت مجاز ۶۰ ، بزرگراه شهید فهمیده ۱۰۰، بزرگراه آزادگان از سه راه افسریه تا تقاطع غیر همسطح شهید خرازی حداکثر سرعت مجاز ۹۰ کیلومتر در ساعت است.

به گفته این مقام مسئول تاریخ اجرای این ابلاغیه پس از نصب تابلوهای حداکثر سرعت مجاز توسط معاونت اجرایی سازمان حمل ونقل ترافیک با هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ به زودی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

رئیس پلیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران در خاتمه عنوان کرد: در صورت نیاز به کاهش سرعت در مکان‌های مورد نیاز با توجه به طرح هندسی بزرگراه‌ها با استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی( افقی و عمودی) در سطح شهر و بزرگراه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
برخی از این سرعتهای انتخابی واقعا کم و بی انصافی است و به نظر من که راننده ام موجب خستگی و کلافگی راننده میشه شاید راهی است برای افزایش درآمد پلیس و .... !!!