جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

خبرخوش برای بازنشستگان کشوری

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب: 386470
مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري از پرداخت وام ضروري به بازنشستگان ثبت نام شده از اول آبان ماه خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر محمود اسلاميان اظهار داشت به منظور حل بخشي ازمشکلات اقتصادي بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگي کشوري و در راستاي سياستهاي عمومي دولت تدبير واميد ، توزيع عادلانه امکانات و تسهيلات بين همه بازنشستگان صندوق بازنشستگي کشوري، موضوع پرداخت وام ضروري به ايشان، به نتيجه رسيد.

وی ادامه داد پس از انجام فرايند ثبت نام ازسوي بازنشستگان عزيز دراين مورد ، موضوع پرداخت وام ضروري از بانک عامل پيگيري شده و اعتبار لازم تامين شد. اسلاميان تاکيد کرد از ميان بازنشستگان ثبت نام شده، ۲۰۰ هزار نفري که داراي شرايط قانوني لازم بوده اند، همزمان با روز مباهله که روز ملي خانواده و تکريم بازنشستگان نيز هست، وام هاي خود را از طريق شعب بانک عامل يعني بانک صادرات از آبان ماه به تدريج دريافت خواهند کرد.

مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري تصريح کرد ميزان اين وام ۲ ميليون تومان ، اقساط آن ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ در صد خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا" خجالت آور است دو میلیون تومان وام برای بازنشستگان چه دردی را دوا می کند
Iran, Islamic Republic of
می‌تواند با این مبلغ قاقالی بخرند بدهند به نوه هایشان!

راستی امشب در یخچال دنبال شربت اکسپکتورانت می گشتم دیدم شربت 60 میلی لیتری که از پارسال زمستان در یخچال مانده بود 450 تومان قیمت داشت و شربتی که هفته پیش خریده بودیم 1200 تومان یعنی حدودا 3 برابر شده و البته تورم به زیر 15% کاهش یافته!