شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رکوردی که رونالدو این فصل می‌تواند بشکند

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 386372
کریستیانو رونالدو با حفظ روند خوب خود می‌تواند رکوردهای جالبی تا پایان فصل به نام خود ثبت کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کریستانو رونالدو ماشین گلزنی رئال‌مادرید در سال‌های گذشته کاملاً خودش را از زیر سایه لیونل مسی خارج کرده است. او در فصل گذشته با رئال‌مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و توپ طلای فوتبال جهان را نیز کسب کرد. او حالا به فکر شکستن رکوردهای دیگری است.

رونالدو با هت‌تریک در بازی برابر اتلتیک بیلبائو به رکورد ۲۲ هت‌تریک در دوران فوتبالی خود دست یافت که با رکورد آلفردو دی‌استفانو و تلمو زارا برابری می‌کند. اگر رونالدو یک هت‌تریک دیگر همراه رئال کند می‌تواند به‌تنهایی با ۲۳ هت‌تریک رکورددار هت‌تریک فوتبال جهان باشد که دور از دسترس نیست.

مهاجم ۲۹ ساله رئال‌مادرید این فصل طی شش بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده. اگر او بتواند به همین شکل تا پایان فصل ادامه دهد می‌تواند رکورد ۵۰ گل لیونل مسی در یک فصل لیگا را نیز بشکند.

کریستانو رونالدو در حال حاضر چهارمین گلزن برتر رئال‌مادرید محسوب می‌شود. او در ۱۷۰ بازی در لیگا با پیراهن رئال‌مادرید ۱۹۰ گل به ثمر رساند. اگر رونالدو بتواند ۸۰ گل دیگر با پیراهن رئال به ثمر برساند می‌تواند رکورد رائول، برترین گلزن تاریخ رئال را بشکند و به نام خود کند.

آخرین رکوردی که رونالدو می‌تواند این فصل بشکند رکورد برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست که در حال حاضر با ۷۱ گل در اختیار رائول قرار دارد. رونالدو در حال حاضر ۶۹ گل برای رئال به ثمر رسانده و با زدن دو گل دیگر می‌تواند به رکورد رائول برسد و برترین گلزن لیگ قهرمانان شود. شاید این اتفاق سه‌شنبه هفته آینده در دیدار رئال مادرید و لیورپول که در آنفیلد برگزار خواهد شد رخ دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *