چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۹
۱۲

عکس/ فرزند رییس پیشین مجلس خبرگان

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 386345
کمتر کسی در ایران اطلاع دارد که آن روحانی مبارز و وارسته، فرزندی جانباز داشت که درست یک سال پس از وفات پدرش، بر اثر جراحات جنگ، شربت شهادت نوشید.
عکس/ فرزند رییس پیشین مجلس خبرگان
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، آیت الله "علی‌اکبر فیض آلنی" که در میان ایرانیان به "آیت الله مشکینی" شهرت دارد، از معلمان اخلاق در حوزه علمیه قم و شاگردان شناخته شده حضرت امام خمینی بود که پیش از آیت الله"مهدوی کنی" ریاست مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشت.ایشان در مرداد 1386 پس از سال ها مبارزه در معارک جهاد اصغر و جهاد اکبر ، رخت از جهان بست و به دیار باقی شتافت.

کمتر کسی در ایران اطلاع دارد که آن روحانی مبارز و وارسته، فرزندی جانباز داشت که درست یک سال پس از وفات پدرش، بر اثر جراحات جنگ، شربت شهادت نوشید.

"جواد فیض مشکینی" در 16 سالگی، به عنوان بسیجی و داوطلبانه به جبهه های جنگ اعزام شد و در لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) به مجاهدت پرداخت. ایشان در جزیره مجنون از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به درجه جانبازی نائل گردید . وی مدت ها در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(س) تهران بستری بود. مزار او که تصویر آن را می بینید، در گلزار شهدای شهر قم قرار دارد.
شادی روحش صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزند آیت الله مشکینی شهید میشه
فرزند جنتی...
Iran, Islamic Republic of
خب چه ربطي داشت؟؟؟؟؟؟
حضرت آیت الله جنتی.
نسبت به کسانی که واسه انقلاب زحمت کشیدن و همچنان ثابت قدم هستند محترمانه تر برخورد کنید.
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه ربطى داشت
اينجا نظر نده
Iran, Islamic Republic of
پسر ایت الله جنتی هم شهید شده ، محلش هم کنار 72 تن دفن شدند
حاج جواد فيض مشكيني 4سال قبل از شهادت ازدواج كرد وهمسر فداكار او دراين 4 سال بهترين شرايط روحي و رواني را براي او فراهم كرد.براي آن شهيد آرزوي علو درجات وبراي همسر فداكار ومهربانش كه اين روزها پرستارمادرش شده و برگ زرين ديگري از رفتار زينبي را عيان ساخته است، آرزوي صحت وصبر وسربلندي داريم.
مرتضی
خدا رحمتش کنه یادم میاد وقتی میرفتم نمازجمعه قم یه جوانی از ابتدا تا انتهای نمازجمعه نماز میخواند بعدها فهمیدم پسر آیت الله مشکینی است خدا این پدر و پسر رو با پیغمبر و آلش محشور کند انشاالله.
قريشي
Iran, Islamic Republic of
در تاييد فرمايش شما،حرم حضرت معصومه عليهاسلام هم كه زيارت ميكرديم،انتها يا ابتداي مسجد مشغول نماز بودند.
با اون لحن خاص نماز خوندنشون،آدم رو به اين فكر مينداختن كه اگه من هم جانباز بشم مثل ايشون ميشم يا مثه بعضي از افراد راهي خلاف مسير گذشتم در پيش خواهم گرفت.
خداوندا ما را پيرو راه شهدا قرار بده.
سروش
خداوند با سيدالشهداء مهشورشان بفرمايد انشا الله.
بهلول !!؟؟
مطمعناً اقاى زاكانى رازى نميباشد مسئولين انتشار نظرات صليقگى نظرات رو. !! منتشر كنند !؟ بطوريكه يكى چندين
نظر در هرمطلبى ، وبا هر لحنى وكلماتى در هرمطلبى مجاز براى انتشار باشد " اما يكى هرروزو، شب ، در مطالب مختلف سايت چندين نظر بدهد اما بندرت ، يكيشو اونم سانسور شده !؟ چاپ شه اگه از اسمم خوشتون نمياد بگين يه ...
خداوند رحمتشان کند راستی بورسیه وجود داشته تا بره مثل برخی فرزندان پروفسورا و ... دکترا بگیره حاج جواد بورسیه ات مبارک خدایی شدی نه آکسفوردی
یحیی
روحش شاد،بارها او را دیدم درحالی که کلام وذکرش فقط "الله" بود.