سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳

مردی‌که‌کابوس صهیونیستها شده+عکس

سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 385810
محمّد ضیف، از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت اسلامی همچنان کابوسی برای صهیونیستها است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، با گذشت ۲ ماه از انتشار خبر ترور "محمد ضیف" صهیونیستها همچنان در خصوص این ماجرا تردید دارند؛ به صورتیکه این ماجرا به معما و کابوسی برای شهرک نشینان تبدیل شده است.

معمای "محمد ضیف" همچنان خواب و آرامش را از صهیونیستها گرفته است؛ ۲ ماه از آخرین اقدام برای ترور محمد ضیف می گذرد، ولی برخلاف اقدامات قبلی که آشکارا شکست خورد، این بار هنوز کسی نتوانسته است شهادت و یا زنده بودن وی را تأیید کند.


سایت خبری "المصدر" نوشت، رادیو نظامی رژیم صهیونیستی صبح امروز برنامه مفصلی را درباره محمد ضیف پخش کرد. "عوزی رابی" کارشناس صهیونیست در این برنامه گفت: درحالیکه هنوز ابهامات بسیار زیادی که درباره این ماجرا وجود دارد، به نظر می آید که ضیف هنوز زنده است.
رابی افزود: با اطمینان می توانم بگویم که ضیف مجروح شده است؛ وی از چندین عملیات ترور نجات یافت و به یک شخصیت فلسطینی اسطوره ای تبدیل شد.

رابی ادامه داد: اگر ضیف کشته می شد، حماس به نحوی این مسأله را اعلام می کرد؛ و شاید پس از اقدام ترور اخیر دچار نقص عضو شده باشد و به همین دلیل در رسانه ها حاضر نمی شود.
رابی با این حال تأکید کرد: اگر از من بپرسید می گویم محمد ضیف زنده یا مرده، پیروز شده است.
محمد ضیف یکی از ۳ طراح اصلی موشکهای قسام می باشد.

رژیم صهیونیستی تا کنون ۶ بار برای ترور محمد ضیف اقدام کرده است.
جنگنده های این رژیم در حملات وحشیانه اخیر به غزه منزل محمد ضیف را هدف قرار دادند، که بر اثر آن همسر و دختر نوزادش به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *