چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
گلزنی آزمون با ضربه سر

تیم ملی بی وقفه با بنفیکا بازی می‌کند!

سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 385742
بنابر توافقی که کارلوس کی‌روش و مربی تیم فوتبال بنفیکا داشتند، بازی تدارکاتی دو تیم ۹۰ دقیقه بی وقفه ادامه می‌یابد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) در دومین و آخرین بازی تدارکاتی اردوی آماده‌سازی پرتغال به مصاف تیم بنفیکا رفت که این مسابقه قرار است با توجه به تعویض‌های پی در پی دو تیم، استراحت بین دو نیمه نداشته باشد و ۹۰ دقیقه بی وقفه ادامه یابد.

در حال حاضر تیم ایران با گل دقیقه ۴۴ سردار آزمون تا دقیقه ۵۰ با یک گل از حریفش پیش است.

گل تیم ایران روی یک شروع مجدد به دست آمد که آزمون روی سانتر آندو تیموریان از جناح راست موفق شد با ضربه سر دروازه بنفیکا را باز کند.

این بازی که قرار بود از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی (۱۳:۰۰ به وقت تهران) برگزار شود، حدودا با ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

کارلوس کی‌روش ترکیب زیر را در شروع بازی به میدان فرستاد:

علیرضا حقیقی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، ووریا غفوری، سروش رفیعی، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی و سردار آزمون.

تیم ایران در این بازی که در کمپ تمرینی بنفیکا خارج از شهر لیسبون برگزار می‌شود، با لباس‌های سفید رنگ و بنفیکا با لباس‌های اصلی اش که قرمز رنگ است بازی می‌کند.

حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر از ایرانی‌های مقیم پرتغال با حضور در محل برگزاری مسابقه نظاره‌گر بازی هستند. تعدادی از مسوولان سفارتخانه ایران در پرتغال هم به کمپ تیم ملی آمده‌اند.

روز گذشته تیم ملی در هوای بارانی لیسبون تمرین کرد اما بازی امروز در هوایی کاملا آفتابی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *