سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

شاید خطا کرده‌ام که خدا مرا تنبیه می‌کند

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 385573
مهاجم تیم فوتبال سایپا که در ۱۱ هفته اخیر پایش به گلزنی باز نشده است، گفت: شرایط سختی را تجربه می‌کنم اما امیدوارم در هفته‌های آینده پایم به گلزنی باز شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سیدمهدی سیدصالحی درمورد عدم گلزنی‌اش در ۱۱ هفته گذشته اظهار داشت: من در سه بازی ابتدایی فیکس بودم و در هفته چهارم و پنجم، پنجاه یا شصت دقیقه بازی کردم. در بازی‌های اخیر هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتم. این روزها فشار زیادی روی من ایجاد شده ولی راضی هستم به رضای خدا. به هر حال شرایط برای من اینطور پیش رفته و نمی‌توانم حرف خاصی بزنم.

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز در ادامه افزود: ۱۳ سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و همیشه تمام وجودم را برای تیم‌هایی که در آن بازی کردم، گذاشته‌ام. به هر حال خواست خدا اینطور بوده و نمی‌دانم چه بگویم. البته باید به این موضوع اشاره کنم که من در بازی‌های این فصل، فقط در دیدار مقابل پیکان فرصت گلزنی داشتم و در بازی‌های دیگر موقعیت آنچنانی نداشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا نسبت به نیمکت‌نشینی اعتراض نداری؟»، گفت: بحث اعتراض نیست و باید بگویم که هر فوتبالیستی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود. من سرباز سایپا هستم و به تصمیمات سرمربی احترام می‌گذارم، حتی اگر یک دقیقه بازی کنم. شرایط سختی دارم و شاید خطایی انجام داده‌ام که خدا مرا تنبیه می‌کند. من در این سال‌ها با عرق ریختن این آبرو را در فوتبال ایران جمع کرده‌ام و امیدوارم خدا در ادامه هم به من کمک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *