پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
بازگشت پرسپولیس به بحران

دو تغییر مهم فوتبالی در راه است

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 385511
وزارت ورزش كه تحت فشار شدید قرار گرفته، با ادامه حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در راس موافق نیست.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، گر چه شایعات مربوط به وقوع تغییر و تحولات همیشه در فوتبال ایران وجود داشته است، اما این بار این زمزمه‌ها دست‌کم در مورد پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به شدت بالا گرفته است.

اظهارات اخیر گوردزی علیه فوتبال و ناکامی‌های پیاپی در رده‌های پایه باعث شده موقعیت کفاشیان بدجوری به خطر بیفتد، به ویژه از این جهت که این دفعه بخش مهمی از هیات‌رییسه هم پشت وزیر هستند.

از سوی دیگر حوادث رخ داده در فرآیند مذاکره مدیران پرسپولیس با رئال مادرید هم به شکل بی‌سابقه‌ای جایگاه حمیدرضا سیاسی، رئیس هیات مدیره پرسپولیس، را به خطر انداخته است.

گفته می شود مسئولان وزارت به شدت از عملکرد سیاسی نیز گله مند هستند و او را در لیست سیاه قرار داده اند و بعید نیست به زودی از سمت خود استعفا کند!



شاید هیچ باشگاهی در جهان طی ده سال گذشته به اندازه پرسپولیس قربانی تغییرات بنیادی و پیاپی نشده، اما این بار هم که قرار بود این گروه قطعا برای یک سال در باشگاه باقی بمانند، اتفاقات خارج از پیش‌بینی باعث شده پرسپولیس در آستانه تغییرات مدیریتی قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *