پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

دخالت خاتمی در یک انتخابات

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 385329
تحکیمی های تندرو که از رای آوردن در انتخابات محروم مانده اند اخیرا گلایه های خود را نزد سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات برده و در حضور وی نسبت به این انتخابات و نتایج آن اعتراض کردند.
به گزارش جهان به نقل از دانا؛ انتخابات انجمن های اسلامی دانشگاه های سراسر کشور چندی پیش برگزار شد و طی آن دانشجویان تحکیم وحدت با شکست مواجه شدند و همین امر سبب شده تا این شکست را دستاویزی برای اعتراضات دانشجویی خود قرار دهند.

تحکیمی های تندرو که از رای آوردن در انتخابات محروم مانده اند اخیرا گلایه های خود را نزد محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات برده و در حضور وی نسبت به این انتخابات و نتایج آن اعتراض کردند.

در این دیدار البته سید محمد خاتمی به دلجویی از دانشجویان پرداخته و اظهار داشته است: بنده روابط خوبی با مسئولان وزارت علوم دارم و از آنها درخواست خواهم داشت که در تایید این انتخابات عجولانه تصمیم نگیرند. البته آنطور که من از آن آگاهی دارم، گویا مسئولان وزارت علوم چنین قصدی ندارند و بنا نیست که انتخابات برگزار شده را مورد تایید قرار دهند. از همین رو جای نگرانی وجود ندارد.

در ادامه این جلسه اعضای تحکیم وحدت و انجمن های اسلامی دانشگاه ها، به انتقاد از حسن روحانی و دولت یازدهم پرداخته و از وعده های عمل نشده دولت روحانی گلایه کردند.

خاتمی نیز در پاسخ به این انتقادات دانشجویان گفته است: درست است که وضعیت فعلی چندان مناسب نیست، اما اگر وضعیت فعلی را نسبت به گذشته بسنجیم و بخواهیم ببینیم که نسبت به گذشته وضعمان بهتر شده یا خیر، آنوقت مشاهده می کنیم که وضعیت فعلی بسیار قابل تحمل تر از گذشته است.

خاتمی همچنین در این دیدار در پاسخ به درخواست هایی مبنی بر بازگشت به دنیای سیاست اظهار داشت: قرار است که در آینده در فضای سیاسی کشور فعال تر شوم، اما بنا نیست که این مسئله رسانه ای شده و به بیرون درز کند. در حال حاضر نیز هفته ۳ دیدار عمومی دارم.

دیدار به وجود آمده بین دانشجویان و محمد خاتمی و قول و قرارهای گذاشته شده در شرایطی است که این روزها وزارت علوم همچنان بدون وزیر به سر می برد و محمد علی نجفی موقتا سرپرستی این وزارتخانه را بر عهده دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ینی این اغتشاش طلبا باز تو یه انتخابات رای نیاوردن ومیخان دروغ بزرگ بگن؟؟؟ اونم انتخاباتی که خودشون برگزار کردن؟؟