جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۲

دستور وزیر برای اخراج عاملان افتضاح بزرگ

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 385278
واسطه گری یکی از عوامل موساد در برگزاری یک دیدار و مذاکره پرسپولیسی ها با فردی که دشمنی خودش را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسما علام کرده، تبدیل به جنجال بزرگی شده که وزیر ورزش از آن به عنوان "افتضاح بزرگ" یاد کرده است.
به گزارش جهان به نقل از قدس آن لاین، بازی با رئال مادرید و مذاکراتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس در اسپانیا داشتند تبدیل به جنجال و حاشیه ای بزرگ شد و حتی پای مجلسی ها را نیز به میان کشید.

واسطه گری یکی از عوامل موساد در برگزاری این دیدار و مذاکره پرسپولیسی ها با فردی که عناد و دشمنی خودش را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسما علام کرده، تبدیل به جنجال بزرگی شده که وزیر ورزش از آن به عنوان "افتضاح بزرگ" یاد کرده است.

محمود گودرزی بلافاصله بعد از انتشار اخبار مربوط به این دیدار و در میان بودن پای فردی به نام امیرحسین جهانشاهی، دستور رسیدگی به این موضوع را صادر کرد. گودرزی که به شدت از این اتفاق تلخ بعد از موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون عصبانی است، خواسته که عامل این افتضاح فورا از پرسپولیس اخراج شود.

با توجه به شرایط بوجود آمده و اعتراض مجلس به وزارت ورزش بابت شکل گیریاین اتفاق، به نظر می رسد که باشگاه پرسپولیس ظرف چند روز آینده آبستن اتفاقات بسیاری باشد. قرار است امیررضا خادم در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری های لازم در خصوص چگونگی شکل گرفتن این اتفاقات را انجام دهد و عامل اصلی این اتفاق تلخ را به وزیر ورزش معرفی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینجاست که میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد(منظورم از عدو جهانشاهی خائن هست)
حداقل امیدواریم بخاطر این گند زدن رییس هیئت مدیره، سیاسی اخراج بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم سیاسی هر چه زودتر از پرسپولیس اخراج


شود