پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
شکست شاگردان وینگادا در یک بازی پُرتنش

باخت تیم ملی امید فوتبال مقابل راه‌آهن

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 385225
تیم ملی امید فوتبال ایرن و راه‌آهن در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان حمید استیلی موفق شدند حریف خود را شکست دهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی امید و راه‌آهن از ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه امروز در دیدار دوستانه در ورزشگاه کارگران به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر به پایان رسید.

* راه‌آهن در این مسابقه در نیمه اول از بازیکنان جوان خود استفاده کرد و در نیمه دوم بازیکنان اصلی خود را به میدان فرستاد. در نیمه اول مهرداد محمدی و علی عظیمی برای راه‌آهن گلزنی کردند و تک گل این تیم را در نیمه دوم مجتبی شیری به ثمر رساند.

* این بازی از سوی دو تیم بسیار پربرخورد دنبال می‌شد. در نیمه اول یکی از بازیکنان تیم ملی امید به شدت به داور اعتراض کرد و حتی به داور مسابقه هم بی احترامی کرد.

* در دقیقه ۶۵ این مسابقه دو تن از بازیکنان راه‌آهن و تیم ملی امید با یکدیگر درگیر شدند و سایرین آنها را جدا کرد.

* رضا خالقی‌فر بازیکن راه‌آهن به دلیل اعتراض از زمین مسابقه اخراج شد و به جای او یک بازیکن دیگر وارد زمین شد.

* جفرسن بازیکن پرتغالی که یک هفته در تست تمرینات باشگاه راه‌آهن حضور دارد امروز برای این تیم به میدان رفت تا حمید استیلی و کادر فنی راه‌آهن عملکرد او را نظاره کنند.

* حسین مرادمند بازیکن تیم ملی امید از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی شد و درنیمه دوم جای خود را به بازیکن دیگری داد.

* فریدون معینی و مرتضی محصص اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال به همراه رسول دانشجو سرپرست کمیته جوانان بین دو نیمه به ورزشگاه کارگران آمدند آنها با حمید استیلی برخورد گرمی داشتند و سپس در گوشه‌ای از زمین بازی را نظاره کردند.

* نلو وینگادا در کنار زمین نکات فنی را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد.

* رامین رضائیان در صحنه‌ای از بازی نسبت به عملکرد داور اعتراض داشت و اعلام کرد داور صحنه‌های مسابقه را نمی‌بیند که حمید استیلی به این بازیکن اعلام کرد اگر اعتراض کنی از زمین بیرون می‌آیی.

* محمد آبشک بازیکن راه‌آهن در نیمه دوم از ناحیه پا احساس درد می‌کرد و حمید استیلی برای جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی این بازیکن او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

* ایگور دروازه‌بان خارجی راه‌آهن به همراه پسر، دختر و همسرش در مجموعه کارگران حاضر شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *