پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ابوبکر بغدادی در کرکوک دیده شد

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 385221
یک منبع امنیتی در استان کرکوک امروز (شنبه) فاش کرد، اخباری در دست است که نشان می‌دهد ابوبکر بغدادی در مناطق جنوب غربی این استان دیده شده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه با سومریه نیوز گفت: این اطلاعات حاکی از آن است که ابوبکر بغدادی، رهبر داعش در مناطق جنوب غربی کرکوک حضور دارد و در این مناطق و استان صلاح الدین آمد و شد دارد. این منبع گفت: بغدادی در روستاهای مناطق مذکور دیده شده است که سوار بر خودرویی کوچک است و چهار خودروی نیز وی را همراهی می‌کنند. وی افزود: علت حضور بغدادی در این مناطق مشخص نشده است اما اطلاعاتی در خصوص تحرکات وی وجود دارد.

از سوی دیگر یک منبع در پلیس استان صلاح الدین امروز تصریح کرد که در حمله با چهار خودروی بمب گذاری شده که توسط نیروهای داعش علیه پایگاه اسپایکر در شمال تکریت صورت گرفت دو سرباز کشته شدند.

این منبع گفت: نیروهای امنیتی مستقر در اسپایکر پس از شلیک گلوله به خودروها توانستند با این حمله مقابله کنند که این اقدام آن‌ها به منفجر شدن این خودروها در خاکریز خارجی پایگاه انجامید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *