سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

چرا به خاطر مالیات با آبرویم بازی می‌کنند؟

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 385075
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: در عرض یک هفته دوبار بلیط گرفته‌ام که به عراق بروم و زن و بچه‌ام را ببینم ولی هنوز نتوانستم مجوز خروج بگیرم.
به گزارش جهان ،جاسم کرار در گفت و گو با فارس در خصوص اینکه آیا مشکل ممنوع الخروج بودن وی حل شده یا خیر گفت: تا الان که این موضوع حل نشده ولی شاید امروز این اتفاق بیفتد.

وی افزود:مسئولان باشگاه یک هفته است که گفته اند مشکل کرار را حل می‌کنیم.من نمی خواستم حرفی بزنم ولی وقتی فهمیدم برای من در حال حاشیه درست کردن هستند از حقم دفاع می‌کنم.چرا به خاطر مالیات با آبو و حیثیت انسان‌ها بازی می‌کنند؟

کرار تاکید کرد:از زمانی که من بازیکن استقلال بودم و به شاهین بوشهر رفتم مساله مالیات من درست نشده و حالا مسئولان اداره مالیات اجازه خروج از کشور را به من نمی‌دهند.این مالیات مربوط به سال ۹۰-۹۱ است.در این مدت که به ایران آمدم مبلغ ۱۱۶ میلیون تومان به اداره مالیات پرداخت کردم ولی فهمیدم به همین مقدار هم باید بابت زمان حضور اولیه‌ام در استقلال پرداخت کنم که در حال حاضر این مبلغ را ندارم.

هافبک عراقی در ادامه صحبت‌های خود با فارس تاکید کرد:من در هفته گذشته دوبار بلیط گرفته‌ام که از ایران بروم ولی نشد. می‌خواهم به عراق بروم و همسر و بچه‌‌ام را ببینم ولی هنوز نتوانسته‌ام مجوز خروج از کشورم را بگیرم.

وی در پایان گفت:من نمی‌خواستم صحبت کنم ولی وقتی با اعتبار و آبرویم بازی شده مجبورم حرف بزنم و حق خودم را بگیرم. باز هم تاکید می‌کنم مساله ممنوع الخروج بودن من به اداره مالیات ربط دارد و چیز دیگری نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *