پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

شکست پرگل استقلال مقابل آرارات!

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 384970
تیم فوتبال آرارات پس از مدتها دور از مسابقات لیگ تهران، از هفته آینده کارش را مجدد در این مسابقات آغاز خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال آرارات در یک بازی دوستانه که عصر روز پنجشنبه در زمین اختصاصی این تیم برگزار شد منتخب استقلال تهران را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد.

پس از اینکه تیم استقلال تهران به خاطر سفر ناگهانی به ارمنستان نتوانست در این بازی حاضر شود، منتخب استقلال متشکل از بازیکنان امید و بازیکنان سابق این تیم مقابل آرارات قرار گرفت. هدایت این تیم بر عهده سیروس دین‌محمدی بود و بازیکنانی مثل محمد نوازی، علی سامره، علی اکبرپور، علی موسوی، علیرضا نیکبخت واحدی، یدالله اکبری و بهشاد یاورزاده به میدان رفتند. حدود سه هزار نفر تماشاگر برای دیدن این بازی در ورزشگاه آرارات حاضر شده بودند.

پیش از این بازی مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال آرارات به مناسبت بازگشت این تیم به مسابقات فوتبال برگزار شد. در این مراسم زارعی، معاون حجت الاسلام یونسی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌ها، کارن خانلری، نماینده ارامنه شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، رضا صادق‌پور نایب رئیس هیات مدیره و سید سعید افجه‌ای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، امیر حاج‌رضایی و حمید صدر کارشناس فوتبال، ناصر شفق، ناصر شهسواری و صادق رئیسی کیا حضور داشتند. همچنین تعداد زیادی از پیشکسوتان تیم فوتبال آرارت هم در این مراسم حاضر بودند.

اولین بازی آرارات در مسابقات دسته‌اول باشگاه‌های تهران ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۱ مهر مقابل تیم آزادگان برگزار می‌شود. این بازی در ورزشگاه آرارت برگزار می‌شود و ورود برای عموم رایگان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *