جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مردی که منزلش را با آیفون معاوضه کرد

پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۳
کد مطلب: 384793
محصولات کمپانی اپل همیشه با حواشی بسیاری همراه هستند از صف‌هایی که هفته‌ها پیش برای خرید آیفون 6 تشکیل شدند تا خبر مردی که خانه اش را با تلفن همراه آیفون 6 پلاس یا آیپد 32GB معاوضه کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عرضه محصولات جدید اپل با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان مواجه می شود و معمولا اتفاقات عجیب و باورنکردنی با عرضه محصولات اپل آغاز می شود.

یکی از این وقایع عجیب را می توان در معاوضه خانه مرد امریکایی با تلفن همراه آیفون ۶ پلاس یا آیپد ۳۲GB دانست.

بنا به گزارشات منتشر شده، این مرد آمریکایی اهل شهر دیترویت در ایالت میشیگان بعد از تبلیغات گسترده تلفن های همراه جدید اپل و حواشی بسیاری آن به شدت تمایل داشت تا محصولات جدید آیفون را تجربه کند اما به دلیل اینکه از لحاظ وضعیت مالی در شرایط مناسبی به سر نمی برد، قدرت خرید این محصول جدید را نداشت در نتیجه تصمیم به فروش منزل مسکونی اش می گیرد تا بتواند مبلغ خرید تلفن همراه آیفون ۶ پلاس یا آیپد ۳۲GB را تامین کند اما تا زمانی که منزل این مرد در لیست فروش قرار گرفته و مشتریانی برای خرید مراجعه کنند، وی بایستی به انتظار می ماند به همین دلیل خانه اش را حتی با نصف قیمت حقیقی به فروش می گذارد اما باز هم کسی برای خرید خانه وی مراجعه نمی کند تا در نهایت وی تصمیم به تهاتر منزلش با آیفون ۶ پلاس یا آیپد ۳۲GB می گیرد!

این خبر با وجود اینکه خنده مخاطبان را بر می انگیزد اما توجهات بسیاری را نیز به خود جلب می کند که تا چه اندازه محصولات اپل نزد طرفداران یا حتی شهروندان معمولی مورد توجه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *