جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۳
کجای دنیا برای بازی تدارکاتی لیگ 20 روز تعطیل می شود؟

تیم کی روش همچنان خشک و تدافعی

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 384782
تقریبا همان بازیکنان سابق دوباره به تیم ملی دعوت شدند نفرات جدید تنها برای خط خوردن انتخاب شدند، متاسفانه ترکیب اصلی و سالخورده و دفاعی تیم ملی حقظ شده اند.
تیم کی روش همچنان خشک و تدافعی
سرویس ورزشی جهان نيوز - مسعود پاشنا : تیم ملی فوتبال ایران که شنبه شب گذشته برای برپایی اردویی راهی کشور پرتغال شده بود از روز گذشته تمرینات خود را در پرتغال آغاز کرد تا به این ترتیب استارت رسمی برای حضور موفق تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا خورده شود، به این امید که پس از چندین دهه طلسم ناکامی در راه کسب عنوان قهرمانی تیم ملی شکسته شود.

بدون شک تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جام جهانی امروز در مسیری جدید گام برمی‌دارد که در نزد خانواده فوتبال و فوتبالدوستان اولین هدف آن موفقیت در جام ملت‌های آسیا است و هر نتیجه‌ای جز قهرمانی در این رقابت‌ها می‌تواند نوعی شکست و ناکامی بزرگ برای فوتبال ملی تلقی شود.

اهالی فوتبال بر این باورند که اردوی تیم ملی در این مقطع و تعطیلی ۲۰ روزه لیگ برتر لزومی نداشت و تنها تنور لیگ را سرد می کند ، هر چند برای کی روش بازیکنان لیگ برتر ارزشی ندارند. کافی است به اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی را مرور کنید ، تقریبا همان بازیکنان سابق دوباره به تیم ملی دعوت شدند نفرات جدید تنها برای خط خوردن انتخاب شدند، متاسفانه ترکیب اصلی و سالخورده و دفاعی تیم ملی حقظ شده اند .

تیم ملی شنبه با ۱۳ بازیکن داخلی متشکل از بازیکنان آماده لیگ برتر و با تجربه‌های میدان جام جهانی به همراه ۱۱ لژیونر راهی لیسبون شد.

نگاهی به مدعوین تیم ملی بیندازید ، ببینید که کدام یک از بازیکنان تیم ملی با درخشش در لیگ به اردوی تیم ملی دعوت شدند ؟

اسامی بازیکنان اعزامی به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در پرتغال به این شرح است:

دروازه بانان: علیرضا حقیقی ، علیرضا بیرانوند و محسن فروزان.

مدافعان:هاشم بیک زاده ،وریا غفوری، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مرتضی پورعلی گنجی و مهرداد پولادی .

هافبک ها: جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، احمد عبدالله زاده ،امید ابراهیمی و احسان حاج صفی.

مهاجمان: خسرو حیدری، سروش رفیعی ،کریم انصاریفرد ،علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی،سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، وحید امیری و اشکان دژاگه.

از تیم تراکتورسازی صدرنشین لیگ که دارای برترین خط حمله لیگ است هیچ مهاجمی از این تیم در فهرست کی روش نیست! در صورتی که محسن دلیر مهاجم جوان و گلزن تراکتور و دومین گلزن حال حاضر لیگ برتر می توانست در این لیست قرار بگیرد .

کی روش که نسبت به فهرست نهایی تیم ملی ایران در جام جهانی ۷ بازیکن جدید را به اردوی تیمش فرا خواند، نتوانست میانگین سنی تیم ملی را برای حضور در اردوی آماده سازی پرتغال پائین بیاورد زیرا درحال حاضر معدل سنی تیم ملی ۲۷ سال است.

با توجه به اینکه تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل با میانگین سنی ۲۷/۲ در رده سیزدهم تیم های حاضر در آن رقابتها قرار گرفت، این امیدواری وجود داشت که جهت شرکت در جام ملت ها و دعوت از نفرات جدید سن تیم ملی پائین تر بیاید که در این بین تنها کمتر از ۲ ماه این سن کاهش یافته است.

جالب این که به قول فردوسی پور همه می دانیم که سن واقعی چندین بازیکن ملی پوش بیش از آن است که عنوان می شود ، در واقع میانگین تیم فعلی حدود ۳۰ سال است ! خودمان را گول نزنیم و واقعیات را بپذیریم ...

آخر کجای دنیا برای اردوی تفریحی مانند! جهت مسابقه با تیمهای باشگاهی 20 روز لیگ برتر را تعطیل می کنند ؟ همه مدعوین خط میانی تدافعی هستند! پلی میکر تیم ملی کدام بازیکن است ؟ نکونام سالخورده یا ؟

به هر حال بازیکنان جوانی مانند رمضانی از استقلال، امید عالیشاه از پرسپولیس ، محسن دلیر ازتراکتور، بایرامی از گسترش فولاد، مسعود حسن زاده از ذوب آهن و جوانان پرشمار دیگری حداقل می توانستند در لیست کی روش قرار بگیرند ولی...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این بازیکنا و با این اجنبی که تیم دفاعی می بنده به جایی نمی رسیم.
حمید
دوست عزیزی که این مطلب را نوشته اید توجه داشته باش که این هفته وهفته آینده روزهای فیفا است و فوتبال باشگاهی در اروپا و سایر نقاط تعطیل است و همه لیگها مجددا از 26مهر فعال می شود و لیگ برتر ما هم از29 مهر
فتاح همدانی
Iran, Islamic Republic of
تاکفاشیان باشد همین اش وهمین کاسه است تبریک میگم جوانان هم اوت شد واین یعنی بی تدبیری وخرجای گزاف که همینطور بیهوده هدر میرود عوضش والیبال قهرمان اسیا شدیم ورده های پایینتر سنی هم شکر خدا وضع خوبی دارند حالا هی بگید طرفدار زردو....هستم.بودجه نفتوبدید لالیگا وکالچو وفوتبال جزیره خوب خروجیش چی ؟؟