سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۲

زمان اجرای حکم ریحانه جباری

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 384768
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تلاش ها برای کسب رضایت از خانواده سربندی ادامه دارد و در صورتی که آنها رضایت ندهند حکم ریحانه جباری اجرا می شود.
به گزارش جهان، غلامحسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره علت اجرا نشدن حکم قصاص ریحانه جباری گفت: دیشب مذاکراتی در این خصوص انجام شد که امیدواریم اولیای دم حاضر به اعلام رضایت شوند. در صورت اعلام رضایت اولیای دم، حکم قصاص تغییر پیدا می کند و اگر خانواده مقتول رضایت ندهند حکم را اجرا می کنیم.

وی افزود: همان گونه که از حکم قصاص دفاع می کنیم تلاش خواهیم کرد که بر اساس آموزه های قرآنی و دینی اولیای دم را راضی به گذشت کنیم. کمتر ماهی است که در تهران شاهد رضایت اولیای دم نباشیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: توقف اجرای حکم به دلیل این است که پرونده در مرحله مصالحه است و ادعای رسانه های بیگانه در خصوص توقف حکم به خاطر فشارهای سیاسی صحت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ریحانه جباری کیه؟!
حمید
فقط سعی کنید با فشار روانی به اولیای دم باعث ظلم و تعطیلی حکم خدا نشید.البته ما که اصلا باور نمیکنیم ادعای رسانه های بیگانه رو!!!!!!