کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اوضاع پرسپولیس پیچیده‌تر شد

واکنش هیات مدیره به بازگشت رویانیان

16 مهر 1393 ساعت 13:07

به نظر می رسد با بالا گرفتن دامنه اختلافات مسئولان باشگاه پرسپولیس با اسپانسر باشگاه اتفاقات جدیدی در راه است.


به گزارش جهان به نقل از مهر، اتفاقاتی که استارت آن بلافاصله بعد از سفر مسئولان باشگاه به اسپانیا برای مذاکره با رئال مادرید زده شده است.

شب گذشته خبر بازگشت محمد رویانیان به باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل منتشر شد. خبری که به نظر می رسد بی ارتباط با مشکلات حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه با اسپانسر و تلاش وی برای فسخ قرارداد نیست.

گفته می شود اقدامات سیاسی برای در دست گرفتن مجرای اقتصادی باشگاه با آنچه که مورد نظر وزارت ورزش است اختلافات بسیار اساسی دارد و به همین دلیل وزارت ورزش با مطرح کردن نام محمد رویانیان درصدد تحت فشار قرار دادن سیاسی است.

حمیدرضا سیاسی که به همراه بهروز منتقمی و چند مسئول دیگر پرسپولیس برای مذاکره با رئال مادرید بامداد امروز چهارشنبه عازم اسپانیا شده است در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر بازگشت رویانیان را تکذیب کرد.

وی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: چرا این سوال را از من می پرسید؟ این سوال را باید از کسانی که مرا در پرسپولیس گذاشته‌اند بپرسید.

سیاسی در ادامه یادآور شد: با این حال من بازگشت رویانیان به پرسپولیس را قویا تکذیب می کنم و چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

با وجود سفر مسئولان باشگاه پرسپولیس به اسپانیا و غیبت آنان در ایران به نظر می رسد تلاش ها برای تغییر سیاست های پرسپولیس فراتر از حیطه مسئولان باشگاه آغاز شده و باید در روزهای آینده منتظر اتفاقات جدیدتری در این باشگاه پرطرفدار باشیم.


کد مطلب: 384666

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/384666/واکنش-هیات-مدیره-بازگشت-رویانیان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com