کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین پروژه سینمایی درباره داعش+تصاویر

16 مهر 1393 ساعت 8:24

پلانهای از «آوازهای سرزمین من» اولین پروژه سینمایی در مورد داعش،با حضور اهالی رسانه و مسئولین سینمایی و تلویزیون در حوالی شهرستان رباط کریم تهران فیلم برداری شد.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ظهر امروز پلانهای از فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» با حضور محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، جمیله بوپاشا از اعضای جبهه آزادیبخش الجزایر و حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما و اهالی رسانه در شهرستان رباط کریم فیلم برداری شد.

«آوازهای سرزمین من» به سفارش مرکز بین الملل صدا و سیما با تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی عباس رافعی در حال تولید است. تمام بازیگران این فیلم از هنرمندان شناخته شده سینمای لبنان، مصر و سوریه انتخاب شده‌اند.


فیلمبردای «آوازهای سرزمین من» شهریور امسال در لبنان شروع شده است. اما بخش هایی از این فیلم شامل سکانس های انفجار و پلان هایی که امکان فیلمبرداری آن‌ها در لبنان وجود ندارد،‌ در شهرستان رباط‌کریم تهران فیلمبرداری می شود. این بخش ها که شامل حمله نیروهای داعش و انفجارهای مهیب است،‌ در دکورهای عظیمی که به این خاطر طراحی و ساخته شده اند، جلوی دوربین می روند.























کد مطلب: 384561

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/384561/اولین-پروژه-سینمایی-درباره-داعش-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com