پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

حدادعادل: درتلاشیم فهرست واحدبدهیم

سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 384353
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان با لیست واحد در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند.
حدادعادل: درتلاشیم فهرست واحدبدهیم
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم مادر پرویز سروری در پاسخ به سؤالی درباره حضور اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس گفت: از آنجا که انتخابات آینده مجلس مهمترین انتخابات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری است تمام گروه‌ها تلاش خواهند کرد تا در قالب یک لیست واحد در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: از این رو بعید می‌دانم که تفرقه‌ای ایجاد شود که باعث شکست شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به سؤال دیگری درباره اختلافات احتمالی اصولگرایان گفت:‌ محور وحدت به نظر من همان اصولگرایی است و خود همان کافیست تا اصولگرایان را به وحدت برساند.

حدادعادل گفت: در هر حال برخی اختلافات منشأ آن حوادثی است که قبلاً اتفاق افتاده است و ما نباید در حوادث توقف کنیم که راه بر آینده بسته شود.

وی درباره سخنان دیوید کامرون علیه ایران افزود: در هر حال مجلس واکنش خوبی نشان داد و انتظار از وزارت امور خارجه این است که در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها واکنش مطلوب نشان دهد. مجلس ارزیابی مثبتی از سفر آقای روحانی به نیویورک داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: به هر حال صحبت‌های آقای کامرون کمکی به روابط ایران و انگلیس نکرد و می‌توان تصریح کرد که تا حدودی مانعی ایجاد کرد.

حدادعادل در پاسخ به سؤالی درباره اینکه بزرگان کنونی جریان اصولگرا می‌توانند بین آنان وحدت ایجاد کنند، گفت:‌ یکی از خصوصیت اصولگرایان این است که حرمت بزرگان را رعایت می‌کنند و کسب تجربه‌های قبلی در اینباره می‌تواند مفید باشد.

حدادعادل درباره اینکه آیا در همایش وحدت اصولگرایان شرکت می‌کند یا نه، گفت: اگر در تهران باشم شرکت می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف 3 نفره چه شد؟