پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

کلاهبرداری میلیاردی ۴ نمایندگی خودرو

سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 384340
چند روز قبل فردي با مراجعه به دستگاه قضايي اعلام کرد: براي خريد چند دستگاه خودروي گران قيمت در نمايندگي فروش شرکت ... ثبت نام کردم و براي هر خودرو مبلغ ۶۵۰ ميليون ريال پرداخت کردم اما با فرارسيدن زمان تحويل خودرو متوجه شدم طعمه کلاهبرداري شده ام.
کلاهبرداری میلیاردی ۴ نمایندگی خودرو
به گزارش جهان، خراسان نوشت: شاکي افزود: اکنون نه تنها خودرويي به من تحويل نمي دهند بلکه پول واريزي را هم باز نمي گردانند. در پي اعلام شکايت اين فرد، و با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، اين پرونده به دستور معاون دادستان به شعبه ۸۰۸ مجتمع قضايي شهيد قدوسي ارسال شد و توسط قاضي باتجربه اين شعبه مورد رسيدگي قرار گرفت.

اين گزارش حاکي است: مقام قضايي پس از بررسي همه جوانب ماجرا و احتمال وجود کلاهبرداري هاي گسترده ميلياردي، دستور پلمب ۴ نمايندگي اين شرکت را در حالي صادر کرد که طي ۲ روز گذشته تعداد شاکيان اين پرونده به حدود ۴۰ تن رسيده است.

همچنين با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي علي اکبر صفائيان، مديران شرکت مذکور تحت تعقيب قضايي قرار گرفته اند. در همين حال نيز يکي از عوامل مرتبط با اين پرونده، دستگير شد و تحقيقات قضايي براي کشف زواياي پنهان تخلفات احتمالي همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر چی به داد ما درمورد پرونده کلاهبرداری شرکت کیمیا خودرو آبادگران به مدیریت طه... در دادگاه سعادت آباد رسیدن به کار شما هم میرسن
United States
اگر تمامی افرادی که کلاه برداری میکنند اعدام شوند این موضوع سالهای قبل تمام میشد
United States
حتماْ هم ۱۰٪ یا بشتر زیر قیمت فروختن و شما فکر کردید که شانس آوردید یا فقط زرنگ خودتان هستید یا….؟
آحر توی این دوره و زمانه کی هزار تومان را به ۹۰۰ تومان میده؟