جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شهباززاده موثرترین بازیکن استقلال

سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب: 384334
آبی پوشان در پایان هفته یازدهم و ۴ هفته تا پایان نیم فصل، با زدن ۱۹ گل، ۷ پیروزی و ۴ شکست و بدون تساوی در رده دوم جدول قرار دارند.
 به گزارش جهان، ایران ورزشی نوشت ، بی شک یازده هفته و برگزاری یازده بازی می‌تواند ارزیابی خوبی از عملکرد تیم‌ها در اختیار هواداران قرار دهد، مخصوصا عملکرد مهاجمان و گلزنان تیم‌ها که قطعا تاثیر زیادی در جایگاه کسب شده توسط تیم‌ها دارند.

آبی پوشان ۲۱ امتیازی فاصله زیادی در صدر ندارند و در صورت کسب پیروزی در هفته دوازدهم می‌توانند امیدوار باشند در اولین هفته بعد از تعطیلات به صدر جدول بازگردند.

هر چند گلزنان تیم‌ها معمولا گلزنی شان را حاصل تلاش همه بازیکنان تیم قلمداد می‌کنند و خود را جدای از تیم و سایر بازیکنان نمی‌دانند اما با نگاهی به میزان تاثیرگذاری بازیکنان می‌توان دریافت که چه بازیکنانی در طول هفته‌های گذشته موفق‌تر عمل کردند و از تلاش‌های سایر بازیکنان بهترین بهره را برای موفقیت تیم بردند. در طول یازده هفته گذشته ۹ بازیکن برای آبی پوشان گلزنی کردند که به جرات می‌توان گفت سجاد شهباززاده موثرترین بازیکن آبی پوشان در این هفته‌ها بوده است.

این مهاجم جوان که از سایپا راهی استقلال شد برای آبی پوشان ۴ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل نیز داده است. نزدیکترین بازیکن به شهباززاده محمد قاضی است که چهار گل وارد دروازه حریفان استقلال کرده و فقط یک پاس گل در طول یازده هفته داشته است. امید ابراهیمی دیگر ۴ گله استقلالی‌ها است اما این بازیکن ۲ گل خود را از روی نقطه پنالتی برای آبی پوشان به ثمر رسانده. اما حکایت جاسم کرار حکایت دیگری است. این بازیکن عراقی ۴ پاس گل داده و ۲ بار نیز برای آبی پوشان گلزنی کرده است.

خسرو حیدری هم یک گل برای استقلال زده اما آمار او در پاس گل بهتر است. او ۳ بار توپ را برای مهاجمان استقلال آماده کرده است. میلاد فخرالدینی، مهدی کریمیان، آرش برهانی و هاشم بیک‌زاده دیگر بازیکنان استقلال هستند که هر کدام یک گل برای تیمشان به ثمر رسانده‌اند. با این حساب سجاد شهباززاده به‌عنوان یک بازیکن تازه وارد و جوان آمار خوبی در بین استقلالی‌ها دارد و آبی پوشان باید حساب ویژه‌ای روی او برای بازی‌های آتی باز کنند. او اگر همینطور به کارش ادامه دهد، احتمالا فصل موفقی را در تیم پرطرفدار پایتخت سپری خواهد کرد. این مهاجم جوان بهترین گل خود را در هفته دوم بازی‌ها مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند. شهباززاده در دقایق اضافه بازی (۲+۹۰) توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند و گل او سه امتیاز باارزش را برای استقلال به دنبال داشت./ش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *