چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

جو بایدن از اردوغان عذرخواهی کرد

يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 384003
معاون رئیس جمهوری آمریکا در گفتگویی تلفنی با رئیس جمهوری ترکیه به دلیل بر زبان آوردن سخنانی بر ضد آنکارا از رئیس جمهوری این کشور عذرخواهی کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون رئیس جمهوری آمریکا در گفتگویی تلفنی با رئیس جمهوری ترکیه به دلیل بر زبان آوردن سخنانی بر ضد آنکارا از رئیس جمهوری این کشور عذرخواهی کرد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد "جو بایدن" معاون رئیس جمهوری آمریکا درگفتگویی تلفنی با "رجب طیب اردوغان" به دلیل بر زبان آوردن سخنانی بر ضد آنکارا از رئیس جمهوری ترکیه عذرخواهی کرد.

معاون رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه رسما اعتراف کرد برخی از متحدان منطقه ای آمریکا همچون ترکیه، عربستان و امارات عامل پیدایش و رشد داعش هستند.

"بایدن" که با دانشجویان که در فروم جان اف کندی در انستیتوی سیاست در دانشگاه هاروارد سخن می‌گفت اعلام کرد "بزرگ ترین مشکل" آمریکا در سوریه متحدان منطقه‌ای آمریکا هستند.

او گفت: برخی از متحدان منطقه ای ما همچون ترکیه، عربستان، امارات در سوریه چنان به سرنگونی اسد تمایل داشتند که با ارسال صدها میلیون دلار و دهها هزار تن اسلحه برای هرکه حاضر بود علیه اسد بجنگد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
ترکیه خیلی خوب همه کشورها را سرکارگذاشته است. اسرائیل و آمریکا را به معذرت خواهی وادارمی کند.سوریه را به آشوب می کشاند . و گروه های مخرب تندرو تشکیل می دهد. و همچنان شریک صمیمی تجاری ایران است .