جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
برنامه ۹۰ موقعیت‌های حریف ما را نشان می‌دهد

کارشناسان وجدان را در نظر بگیرند

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 383719
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از کارم لذت می‌برم و استعفا نمی‌دهم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نصرت ایراندوست پس از شکست ۳ بر یک ملوان مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی را همه دیدند، امیدوارم کسی که کارشناسی می‌کند واقعا وجدان را در نظر بگیرد و کارشناسی کند.

وی در مورد پنالتی که برای تیم ملوان در دقایق ابتدایی بازی گرفته نشد، گفت: در مورد پنالتی بحثی ندارم. در استان خودمان هم مظلوم هستیم و شبکه استانی هم موقعیت‌های ما را نشان نمی‌دهد. در دقیقه ۲ تک به تک نمی‌توانیم گل بزنیم. می‌خواهم بگویم که برنامه نود هم ۲۰ موقعیت حریف را نشان می‌دهد.

امروز هم بازی را شما دیدید و همان طوری که همکارم قول داده بود برای برد آمده بودیم و می‌خواستیم بازی خوبی انجام بدهیم و پیروز هم بشویم اما متاسفانه موقعیت‌های گل ما از دست رفت.

ایراندوست در مورد اینکه به آیا از سوی باشگاه او اولتیماتومی داده شده یا نه، گفت: بهتر است در این مورد از باشگاه بپرسید. هر وقت ابلاغ رسمی شد به شما می‌گویم و وقتی چیزی نگفته‌اند نمی‌دانم چه بگویم. چرا باید استعفا بدهم با حداقل امکاناتی تیمی ساخته‌ام که بهترین بازی را انجام می‌دهد مدیرعامل نداریم اما از رئیس هیات مدیره بپرسید. وقتی از کارتان لذت می‌برید چرا باید استعفا بدهید؟ شما مگر استعفا می‌دهید ازکارتان؟

وی در مورد اینکه چقدر به شما فرصت بدهند تا بمانید، گفت: هیچ وقت از نشستن سود نمی‌برید و فقط مرغ است که از نشستن سود می‌برد. شیر شاید گرسنه بماند اما مثل لاشخور لاشخوری نمی‌کند و ملوان همیشه شیر است و آینده خوبی دارد و جوانانی که به تیم تزریق می‌شوند و آینده ملوان را می‌سازند. همان طور که سال ۸۳ جوانانی ساختم که امروز در ملوان کارایی دارند. من بیشترین سود را دارم. با کمترین هزینه تیم خوبی می‌سازم. زحمات من را می‌بینید مثلا مهیار زحمتکش را ببینید. معنی شعارهای سه نقطه ای که می‌گویید چیست؟

وی در مورد شعار هواداران مبنی بر حیاکن و رهاکن، گفت: اشکالی ندارد، من تحملم زیاد است. به من می‌خواهند فحش بدهند، بدهند اما به بازیکنان فحش ندهند و آستین را بالا زده‌ام و سفید قرارداد امضا کرده‌ام و خدمت برای ملوان نه منت دارد نه چیزی می‌خواهد. از روز اول آمده‌ایم و بسم‌الله را گفته‌ایم.

ایراندوست در پاسخ به سوال فارس در مورد اینکه چرا سیدحسین حسینی بازی نکرد، گفت: خوشحالم که در بازی با استقلال این سوال را بپرسید. قلعه نویی هم به این سوال گفت سرمربی تعیین می‌کند که چه کسی بازی کند و این من هستم که ترکیب تیم را تعیین می‌کنم.

وی در مورد اینکه به داوری اعتراض ندارید،تاکید کرد: من داور نیستم، مربی‌ام اگر کار فنی دارید و سوال فنی دارید جواب می‌دهم.

ایراندوست در مورد اینکه هواداران ملوان می‌گویند اگر آن پنالتی گرفته می‌شد نتیجه فرق می‌کرد، گفت: خدا را شکر که چنین نظری را مردم دارند. من از تیم راضی هستم تا دو قدمی مساوی رفتم چرا نباید راضی باشم.
-
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *