شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳

شرق بدلیل دروغگویی درباره ما محکوم شد

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 382818
عضو شورای شهر تهران گفت: پس از شکایت از روزنامه شرق مراحل دادرسی آن انجام شد و در نهایت امروز هیئت منصفه تشکیل جلسه داد که هیئت منصفه در پایان روزنامه شرق را محکوم کرد.
به گزارش جهان، محسن پیرهادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با دانا در خصوص موضوع شکایت خود از روزنامه شرق گفت: حدود ۶ ماه گذشته در سالنامه شرق خبری دروغ مبنی بر اینکه در هنگام انتخاب شهردار آقای پیرهادی رأی آقای رضازاده را نوشته است، منتشر شد که در همان زمان من و آقای رضازاده از این روزنامه شکایت کردیم.

وی افزود: پس از شکایت من و آقای رضازاده، مراحل دادرسی انجام شد و در نهایت امروز هیئت منصفه تشکیل جلسه داد و ما از موضع خود دفاع کردیم که روزنامه شرق هم حضور داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیئت منصفه در پایان روزنامه شرق را محکوم کرد.

خاطرنشان می‌شود در جلسه امروز دادگاه مطبوعات در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی مدیرخراسانی به پرونده روزنامه‌های «خورشید» و «شرق» و نشریه «متن» رسیدگی شد که طی این جلسه مدیر مسئول روزنامه شرق در خصوص اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر با شکایت دکتر محسن پیرهادی و حسین رضازاده با اکثریت آراء مجرم شناخته شد ضمن اینکه هیئت منصفه وی را مستحق تخفیف ندانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *