سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۲

اسرائیل‌هم‌خودش‌نجس‌است،هم‌تکنولوژی‌اش

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 382568
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: تکنولوژی ایران در ساختن پهپاد بسیار پیشرفته‌تر از اسرائیل و هرمس است.
اسرائیل‌هم‌خودش‌نجس‌است،هم‌تکنولوژی‌اش
به گزارش جهان، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌‌وگو با تسنیم، در پاسخ به سوالی درباره تحویل موشک‌های S۳۰۰ به ایران از سوی کشور روسیه اظهار کرد: تحویل موشک‌های S۳۰۰ از روسیه به ایران با اختلافاتی همراه است که هنوز حل نشده و ما هم به دنبال آن نیستیم.

وی در پاسخ به اینکه تجهیز کرانه باختری در چه مرحله‌ای است، افزود: تجهیز کرانه باختری را بنا به فرموده مقام معظم رهبری دنبال می‌کنیم چرا که چنین چیزی خواسته و تدبیر فرماندهی کل قوا است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در پاسخ به سوالی درباره پاسخ ایران اسلامی به هرگونه اقدام دشمن در انجام فعالیت‌های جاسوسی و خرابکارانه گفت: اگر اسرائیل پهپاد‌های دیگری را برای جاسوسی به سوی ایران بفرستد همانطور که پهپاد هرمس را ساقط کردیم، بعدی‌ها را نیز ساقط خواهیم کرد.

سردار حاجی زاده در پاسخ به سئوالی که آیا پس از انهدام پهپاد هرمس، ایران از تکنولوژی آن استفاده می‌کند، تصریح کرد: تکنولوژی جاسوسی هرمس اسرائیل چیز خاصی نبود؛ اسرائیل هم خودش و هم تکنولوژی‌‌‌اش نجس است، بنابراین ایران به‌دنبال تکنولوژی آن‌ها نیست و از هرمس انبوه‌سازی نمی‌کند.

وی تجهیزات و پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی در زمینه ساخت پهپاد را بسیار پیشرفته‌تر از دیگران به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد و افزود: تکنولوژی ایران در ساختن پهپاد بسیار پیشرفته‌تر از اسرائیل و پهپادهایی مانند هرمس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
اقا یعنی چی اگه دوباره پهپاد بفرستن ساقطشون می کنین جواب دندونشکن بهشون نشون بدید
Iran, Islamic Republic of
سلام.مجیدجان!دلبندم!یعنی اینکه اگراسراییل پهبادهای دیگری را برای جاسوسی به سوی ایران بفرستدهمانطور که پهبادهرمس راساقط کردیم بعدی هارانیز ساقط خواهیم کرد.والسلام.