پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توقف و شکست بازیکنان ایرانی در لیگ قطر

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 382493
الأهلی در حالیکه جباری و حسینی را در اختیار داشت با دو گل برابر الجیش تن به شکست داد. ام صلال هم با منتظری با یک گل بازی را واگذار کرد.
به جهان به نقل از ایسنا، در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر سه دیدار برگزار شد. در یکی از حساس‌ترین بازیها الأهلی در خانه از الجیش پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با شکست دو بر صفر الأهلی به پایان رسید.

شاگردان میلان ماچالا نتوانستند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند و سه امتیاز حساس این دیدار را از دست دادند.

مجتبی جباری و سید جلال حسینی ۹۰ دقیقه برای الأهلی بازی کردند اما نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند.

الأهلی با این شکست خانگی هفت امتیازی باقی ماند و به رده هفتم جدول رده بندی سقوط کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده ام صلال در خانه الخریطیات به میدان رفت و در نهایت با یک گل بازی را واگذار کرد. پژمان منتظری در این دیدار ۹۰ دقیقه برای ام صلال بازی کرد.

ام صلال با این شکست ۴ امتیازی باقی ماند و در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت. در دیگر دیدار هم لخویا صدرنشین توانست با ۲ گل لخویا را از پیش‌رو بردارد تا با ۱۵ امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهد. هدایت لخویا را مایکل لادروپ دانمارکی برعهده دارد.

توقف العربی در حضور اشکان دژاگه

العربی هم در حالیکه اشکان دژاگه را در اختیار داشت با تساوی یک بر یک برابر السد متوقف شد تا با ۸ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ ستارگان قطر با انجام یک دیدار به پایان رسید که در آن جدال العربی با السد برنده ای نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی العربی برگزار شد بازیکنان میزبان در دقیقه ۳۵ توسط ادن علی به گل رسیدند اما در دقیقه ۴۳ عبدالکریم حسن بازی را به تساوی کشاند تا امتیازهای این دیدار تقسیم شود.

اشکان دژاگه بازیکن ایرانی العربی در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما در دقیقه ۷۳جای خود را به پائولو سرجیو داد.

العربی با این تساوی ۸ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *