پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۲۱

فحاشی به دفاع مقدس با طعم گوشت خوک و شراب!

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 382313
کیارستمی پیش از این در گفت و گو با یک نشریه ایتالیایی، اظهارات سخیفی درباره اعتقادات مذهبی خود و مردم ایران بیان نموده بود.
فحاشی به دفاع مقدس با طعم گوشت خوک و شراب!
به گزارش خبرنگار گروه مقاومت جهان نيوز به نقل از مشرق، به دنبال چند جمله تعریضی آقای ابراهیم حاتمی کیا در برنامه «هفت» درباره‌ی «عباس کیارستمی»، نامبرده واکنش نشان داد و در ضمن پاسخ به سخنان «حاتمی کیا» توهین بسیار زشت و سخیفی درباره «دفاع مقدس» نمود.

وی در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه سیراکیوز آمریکا گفت:«... فیلم‌های تو [حاتمی کیا] نماند چون تو راجع به یک پریودی از تاریخ ایران حرف زدی که تازه آن پریود هم به هیجان اورد بچه ها را. احمدپور[شخصیت اصلی فیلم خانه دوست کجاست؟] رفت پس داد دفترچه را، اما تو به هیجان آوردی و احمدپورهای دیگر رفتند در جنگ و کشته شدند. و حالا پس از سال‌ها می‌شود راجع به آن‌ها فکر کرد که آن‌ها چطوری از بین رفتند. در یک جنگی که هیچ مفهومی نداشت.»

گفتنی است، نامبرده پیش از این در گفت و گو با یک نشریه ایتالیایی، اظهارات سخیفی درباره اعتقادات مذهبی خود و مردم ایران بیان نموده بود. بخش هایی از این گفتگو در هفته نامه صبح (سال اول-شماره۲۷) منتشر شده است:

پس از ذخیره کردن، می توانید با کیفیت مناسب مطالعه کنید

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من نمیدونم به یه همچین آدم نجسی که خیلی راحت حدود الهی رو میشکونه و استدلالهای احمقانه ای واسه توجیه کثافت کاریاش داره در "ایران اسلامی" مجوز ساخت فیلم داده میشه؟اینش دیگه نوبر والله پول به دشمن میدیم میگیم با ما دشمنی کن!!!
امان از طاغوت
فحش کی داد؟ جهان نیوز مسلمان و خداترس لطفا دقیقا بگو با چه مجوزی در تیترت نوشتی فحاشی در صورتی که چنین چیزی وجود نداشت توی سخنانش.
علی
Norway
استفاده از تعبیر "از بین رفتن" برای شهدا بزرگترین فحاشی تاریخ است
مرگ بر منافق
نوش جونت کرم بشه به تنت
نیما
Iran, Islamic Republic of
مسلما جنگ برای کسی که تنها به خور و خواب و شهوت می اندیشد مفهومی ندارد!!
ایثارگرم،مدافع کشور اسلام ایرانم ،باافتخار
اگر چه از کسی چون کیارستمی که دردامن بیگانگان دشمن ایران پرورده می شود وسر سفره دشمنان قسم خورده ایران نشخوار میکند انتظار نیست که از مدافعین ملکوتی دین وکیان کشور مقدس ایران دفاع کند
اما از این سخنانش بوی تعفن وکثافت بلند است.
تف به غیرتت بدترین آدم های هرکشور به سربازان مدافعین از کشور خود با هرمرام ومذهبی احترام میگذارم اما توچه!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
این شخص بی غیرت زمان جنگ کجا بوده جز درراحتی وعیاشی
سارا
United States
نوش جان ! نتیجه این گونه خور نی و نوشیدنی هم همین حرف ها و دیدگاه هاست !!
اقا كيا رستمي تو به چه فيلمهايي پرداختي؟بجز حس سركوبي فيلمها تو چه اثري در فرهنگ ايران داشت؟شما براي غرب فيليم مي سازي. لطفا براي همان كشورها صحبت كن.
محسن
کسی که گوشت خوک میخورد واز شراب هم استفاده میکند عقلش بیشتر از این کار نمیکند
خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر کند
علی
از کسی که خوراکش گوشت خوک وشراب نجس هست غیراز این نباید توقع داشت تعجب وقتیست که این نجاستخوار بخاد از نظام و ارزشهای و دفاع مقدس تعریف کنه
امثال کیارستمی را باید در ردیف خوانین و مزدوران نمک نشناس نسبت به انقلاب وارزشها برشمرد
فرزند شهید
آقای نامحترمی که به راحتی در کشورم به حافظان جان وناموس و وطن این مردم توهین میکنی ،امنیت و آسایش تو خانوادت مرهون مرهون امثال پدر منه
اگه تو یه زمانی مشغول ساختن فیلمهای کذاییت بودی رزمندگان در جبهه ها مشغول دفاع از همه حیثیت امثال تو بودند
تو به اندازه کافی خون به دل ما مردم با فیلمهای سیاهت کردی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
تفاله هایی مثل این موجود ارزش پاسخگویی ندارند.!
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرفهای موجوداتی مثل این شخص ارزش توجه داره؟
طاهرخانی
کسی که در 8 سال جنگ حتی تب نکرد انتظار بیش از آن نمی توان از آن برد . امسال کیا رستمی آنقدر ترسو و بز دل هستند که حتی از نام جنگ وحشت به جانشان می افتد ؟؟؟ کسانی که جنگ دفاعی ایران را زیر سئوال می برند در واقع شرافت و ناموس خود را به حراج می گذارند ؟؟؟ اگر همین دفاع نبود شاید این کار را می کردند ؟؟؟
حسین
نجاست میخوره بهش افتخار هم میکنه !! العجب
Iran, Islamic Republic of
از آدم هایی که لقمه حرام خوردند و معبودشان شیطان بزرگ است ، جز این توقعی نیست .
اين مرديكه اگرافتخاري دارد ازدولتي سر همين مردم وايران عزيز دارد وليكن به بعضيها نوكري ميايد .من نميدانم چرا اين ادم نماها كه خودرا هنرمند ميپندارند براي اينكه خودرا مطرح كنند درفكرتحقير مردم سنت وفرهنگ ابا واجدادي خود هستند .بهتراست اجازه ورود به وطن فروش هرگزداده نشود وپس ازمرگ همان بهتركه درغرب وغربت گوربه گورشود.
مجيد
اين جنگ سخيف نبود اين دفاع مقدس بود و اگر ان جوانان نمي رفتند و جلوي دشمن را ميگرفتند قطعا كيارستميها را نر و ماده شان را براي چيزي شبيه جهاد نكاح ميبردند. من خودم برادر شهيدم هميشه خدا شكر ميكنم كه اين افتخار نصيبم شده كه برادر شهيدم و هميشه به ان شهيد قبطه ميخورم . كيا رستميها بروند شراب با گوشت خوك بخورند ماهم با يك فنجان چاي روضه سيدالشهدا صلوات الله عليه حال ميكنيم