کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهدید داعش به بمباران شیمیایی سوریه

1 مهر 1393 ساعت 13:21

وزارت امور خارجه: هدف آن ها متهم کردن ارتش سوریه، همانند آن چه سال گذشته در "خان عسل" و "غوطه شرقی" اتفاق افتاد می باشد، تا بتوانند با این دستاویز علیه سوریه و مردم آن اقدام کنند.


به گزارش جهان به نقل از ادیان نیوز، اخبار رسیده از سوریه حاکی است، طی حمله ی شیمیایی عناصر تکفیری به ارتش عراق، اینبار گروهک تروریستی داعش سوریه را تهدید به بمباران شیمیایی کرده است.

وزارت امور خارجه و مهاجرین سوریه از احتمال اقدام به اعطای سلاح شیمیایی توسط نهادهای منطقه ای و بین المللی به گروه های مسلح جهت استفاده علیه غیرنظامیان خبر داد و افزود: هدف آن ها متهم کردن ارتش سوریه، همانند آن چه سال گذشته در "خان عسل" و "غوطه شرقی" اتفاق افتاد می باشد، تا بتوانند با این دستاویز علیه سوریه و مردم آن اقدام کنند.

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: این کشور به همه تعهدات خود در راستای پیوستن به کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی عمل کرده و بعد از همکاری کامل با هیئت اعزامی مشترک سازمان منع سلاح های شیمیایی و سازمان ملل، هم اکنون سوریه خالی از هر گونه سلاح شیمیایی بوده و این کشور از جامعه بین الملل انتظار دارد بهانه برخی کشورها برای جنگ افروزی را نپذیرفته و به جای آن به مبارزه با تروریسم و فشار آوردن بر حامیان تروریسم اقدام کند تا ثبات و امنیت منطقه و جهان پایدار بماند.


کد مطلب: 381879

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/381879/تهدید-داعش-بمباران-شیمیایی-سوریه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com