جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کتابی‌از سیدحسن‌نصرالله منتشرمی‌شود

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 381800
مجموعه سخنرانی‌های عاشورایی سید حسن نصرالله با عنوان «لبیک یا حسین» همزمان با ماه محرم در ایران منتشر می‌شود.
به گزارش جهان، محسن حسام مظاهری مدیر نشر خیمه در گفتگو با مهر با اشاره به آماده انتشار شدن آثار تازه‌ای در این موسسه همزمان با ماه محرم اظهار کرد: از مجموعه کتاب‌های صاحبدلان دو کتاب با عنوان «مفتقر» شامل زندگی‌نامه آیت الله غروی اصفهانی و «رسول ترک» شامل زندگی‌نامه رسول دادخواه تبریزی آماده انتشار شده است که به زیر چاپ می‌رود. از همین مجموعه دو کتاب با موضوع روایتی اززندگی شهید هاشمی ‌نژاد و شهید سعیدی نیز در دست تولید است که امیدوارم تا ابتدای ماه محرم آماده توزیع و انتشار شود.

وی افزود: کتاب «زندگی حسینی» شامل یادداشت‌های عاشورایی حجت‌الاسلام محمد رضا زائری نیز همزمان با ماه محرم در خیمه منتشر خواهد شد. این کتاب شامل ۲۰ یادداشت و سرمقاله از زائری است که در سال‌های گذشته در خیمه منتشر شده است.

حسام مظاهری افزود: کتابی از مجموعه سخنرانی‌های عاشورایی سید حسن نصرالله با عنوان «لبیک یا حسین» نیز آماده انتشار شده است که شامل سخنرانی‌های وی در روز عاشورا در لبنان می‌شود. از میان این سخنرانی‌ها ۱۵ عدد انتخاب و ترجمه شده و در این کتاب منتشر خواهد شد.

مدیر نشر خیمه در ادامه از انتشار ترجمه‌ای از مقتل ابی مخنف در این موسسه خبر داد و گفت: برای نخستین بار ترجمه فارسی مقتل ابی‌مخنف در کنار متن عربی آن در قالب یک کتاب قرار گرفته و از سوی نشر خیمه در دست انتشار قرار گرفته است.

وی همچنین از انتشار مجموعه مقالات جبار رحمانی با عنوان آیین و اسطوره در ایران شیعی خبر داد که همگی با موضوع انسان شناسی شیعه تالیف و منتشر شده است.

حسام مظاهری همچنین از انتشار ششمین چاپ از کتاب «پدر پسر روج القدوس» محمد رضا زائری خبر داد که این کتاب به مقوله تجلی عشق علوی و شور حسینی در آثار نویسندگان،‌ اندیشمندان و شاعران مسیحی پرداخته و مطالب و آثاری که نویسندگان مسیحی در رثای سید و سالار شهیدان تالیف کرده‌اند را در این اثر گرد آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *