جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۲۷
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مطرح کرد:

طراحی مدل وحدت اصولگرایان در جمعیت‌رهپویان انقلاب‌اسلامی/تجربه انتخابات۹۲ تکرار نمی‌شود

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 381587
در شورای شهر در بین اصولگرایان طیف‌های مختلفی را داریم، اما این طیف‌های مختلف با احساس مسئولیت و ضرورت توانستند به موفقیت مناسب دست پیدا کنند ... رسیدن به یک مرجعیت سیاسی فصل‌الخطاب برای وحدت اصولگرایان دارای اهمیت فراوان است ... ما باید به این بلوغ سیاسی رسیده باشیم که تنزل از برخی خواسته‌ها بهتر از از دست دادن بقیه خواسته‌هاست.
طراحی مدل وحدت اصولگرایان در جمعیت‌رهپویان انقلاب‌اسلامی/تجربه انتخابات۹۲ تکرار نمی‌شود
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برنامه‌های این تشکل برای وحدت اصولگرایان اظهار داشت: ما معتقد هستیم که باید مقدماتی برای انسجام و ائتلاف نیروهای اصولگرا صورت گیرد و باید تلاش کنیم که انسجام و ائتلاف پایداری شکل بگیرد و دچار مشکلاتی که در انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت، نشویم.

وی ادامه داد: به همین دلیل قبل از اینکه به سازماندهی و ساماندهی انتخابات مجلس دهم بپردازیم، قرار است ساماندهی مدل و فرآیندی که بتواند به نوعی عامل تقویت نیروهای اصولگرا باشد و آنها را در رسیدن به تصمیم واحد کمک کند، طراحی کنیم.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران می‌تواند به عنوان زمینه مثبتی تلقی شود؛ ما در شورای شهر در بین اصولگرایان طیف‌های مختلفی را داریم، اما این طیف‌های مختلف با احساس مسئولیت و ضرورت توانستند به موفقیت مناسب دست پیدا کنند.

سروری با بیان اینکه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر تهران می‌تواند به عنوان مدلی در حرکت‌های بعدی اصولگرایان مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: بنابراین ما فکر می‌کنیم، رسیدن به یک مرجعیت سیاسی فصل‌الخطاب برای وحدت اصولگرایان دارای اهمیت فراوان است. البته علایق، سلایق و طیف‌های مختلف ممکن است بعد از مذاکرات و گفتمان‌ها به هر دلیلی به نتیجه واحد نرسند، بنابراین باید مدلی طراحی شود که آن مدل فصل‌الخطاب و عامل اتحاد و انسجام باشد. البته این مدل باید مورد توافق همه طیف‌ها باشد تا جامعیت و تأثیر مناسبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما این ضعف را در انتخابات ریاست جمهوری داشتیم و اصلاح طلبان توانستند بر این ضعف اصولگرایان غلبه کنند و مشاهده کردیم که آقای عارف به نفع آقای روحانی از صحنه انتخابات کنار رفت و اصلاح طلبان و جریان کارگزاران به یک نتیجه واحد رسیدند و گزینه واحدی را برای انتخابات معرفی کردند. این تجربه تلخی بود که در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد و نباید این تجربه تکرار شود.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: ما باید به این بلوغ سیاسی رسیده باشیم که تنزل از برخی خواسته‌ها بهتر از از دست دادن بقیه خواسته‌هاست. هم‌اکنون در این جهت اقدامات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم به جامعیت و فراگیری دست پیدا کنیم و با اتحاد، انسجام و ائتلاف پایدار در انتخابات مجلس حضور پیدا کنیم.

سروری از طراحی مدل وحدت پایدار اصولگرایان خبر داد و افزود: ما در جمعیت رهپویان طراحی این مدل و فرآیند را پیگیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
خدا از دهنتون بشنوه
البته به نظر من باید حواستون به افرادی که به اصطلاح اصولگران ولی زیر بیرق کارگزاران و اصلاحات سینه می زنن باشه.مثل دکتر ولایتی که زد زیرمیز وحدت
خاطره
United States
آقای مجد چرا فرافکنی می کنید؟!
به نظر من دکتر ولایتی یکی از سیاستمداران خوبی است که شرایط و فضای انتخابات را خوب درککرد و خوب عمل کرد.ایشان یکی از شاگردان بزرگوار استاد حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بهرمانی هستند.
مجید مجد
United States
سلام
خانم محترم!بنده سوالات خود را بیان می کنم:
1.به خدا قسم شما اگر برای این خاندان و ارباب پدریشون مجیز نگویید کسی شمارو به لال بودن و یا عدم دانش تایپ کردن! متهم نمی کنه.
2.شما در آمریکا و شهر نیویورک چه می کنید و اموراتتان چگونه می گذرد؟اگر ریگی به کفشتان نیست برای مخاطبان پاسخگو باشید.
3. در مراسم و جلسه رئیس جمهور قبلی با ایرانیان مقیم آمریکا چرا آن حرف ها را علنی گفتید؟
4.چرا به این سوالات پاسخ نمی دهید و فرافکنی می کنید؟
5.اگر شما نمی گویید من بگم بگم بگم؟
6.از سربند هاشمی 2005 چه خبررررررررر؟؟؟بگم؟
طاهر
United Kingdom
با سلام
مجید جان اول اینکه شما پرچم را می بینید نظر به سکونت طرف میدهید. بنده هرچی نظر برای این سایت گذاشتم یا با پرچم بریتانیا بوده یا آمریکا در حالی که همین ایران و خوزستان هستم .این مشکل سایت جهان نیوز هست. در ثانی شما یک مشکل بزرگ خود بزرگ بینی دارید که هرچه هم زمان می گذرد این خود بزرگ بینی شما نمایان تر می شود. شما داستان حضرت موسی و آن سگ پیر را اگر خوانده بودی حداقل اینکه با ادب صحبت می کردید. خود را بهتر از دیگران نمی دانستی. ...
Germany
ادبیات دکتری اقتصاد دانشگاه کالیفرنیا رو داشته باش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چش نخورن!!!!!!!!!!
United States
با سلام

خانم خاطره !

> یک سؤال :

آیا میشود که شاگرد بزرگوارِ یک آیت اللّه (!) بود ولی وفای به عهد نداشت و صحیح سخن نگفت ؟!

حال ممکنست بپرسم درک خوب آقای ولایتی از فضا و شرایط انتخابات (!) چه بود ؟؟!!
.
.
.
البتّه الآن که فکر میکنم میبینم اتّفاقا حق با شماست . چون به نظرِ حقیر ، آقای ولایتی با رفتارش در ایّآم انتخابات ، جادّه ی آقای روحانی را صاف کرد و مسیر او را هموار . با فرض اینکه قصد آقای ولایتی ( که ظاهرا خود را در طیف اصولگرایان میدانست ! ) از ابتدا این بوده که جناب روحانی بر کرسی ریاست جمهوری بنشینند و نه فردی از اصولگرایان ، و از آنجاییکه شما هم به تبع اشتیاقتان به آقای هاشمی حتما خواهان پیروزی آقای روحانی بوده اید ، پس میتوان گفت و نتیجه گرفت که این شاگرد بزرگوارِ (!) آیت اللّه (!) کارشان را دُرُست انجام دادند و واقعا هم فضای انتخابات را به خوبی درک کردند . چون با عمل نکردن به عهد ائتلافِ سه نفره و موضع ناصحیحشان مقابل آقای جلیلی (که بعید است ناخواسته بوده باشد) ، به آقای روحانی کمک بزرگی کردند .... .
....اینقدر الکی به پروپای دولت قبل پیچید ودیوانه اش کرد.
New Zealand
آقای مجد..زهی خیال محال....که مردم اجازه بدن اصولگراها دوباره زمام امور رو به دست بگیرن؟!!
همانطور که در انتخابات 92 هم نشان داده شد مهم نظر مردم می باشد که چه کسانی پیروز می شوند و بس.
نظر مردم در سال 84 و 88 چه بود ؟
New Zealand
...بگم؟!!
اگه بگم جهان منتشر نمی کنه..
شهین
زنده باد بهار .. زنده باد بهار ...
اللهم عجل لولیک الفرج ...
انشاءالله به کوری چشم بدخواهان ... رئیس جمهور بعدی ما ....دکتر محمود احمدی نژاد دامت تأییداته..
مجید مجد
United States
خیلی جوش نزنید.کسی بدخواه نیست اما محمود دیگه هشت سالش پر شد دیگه هرچی داشت ارائه داد باید به دنیال یک رئیس جمهور بهتر از وی و با تفکرات جدید بود
سید مجتبی
سلام حرف جناب مجد درسته هم وحدت هم نیروی جدید قویتر هم مواظب اصولگرایان یک بام و دو هوا
توفیقی از قزوین
اگر اخلاص باشه حتی اگر بازنده انتخابات باشید برنده خواهید بود پیش خدا
اگر اخلاص باشه من اصلح ام و دیگری نه معنی ندارد
اگر اخلاص باشه دوران انتخابات با رفتار پوپو لیستی هر کس خودش را منجی کشور نمب خوتند و عملکرد قبلی را سراسر سیاه
اگر اخلاص باشه وعده وعده وعده بخورد مردم نمی دهد که یکساله نه ، شش ماهه نه 100روزه مردم نتیجه بهبود زندگی خود را لمس خواهند کرد جناب سروری عزیز ! اول اخلاص و توجه به رسالت شهدا و امام را حل را مد نظر قرار دهید
United States
... دلتان را خوش كرديد .
دعا می‌کنیم موفق باشید.
حسن
... اصولگرای واقعی از سیاست و ریاست کنار کشیده ودر خانه نشسته و مهر سکوت برلبشان زدند....
این آقایان مدعی بودند شورای شهر جای خدمت به مردم است واصلاح طلبان سیاسی کاری می کنند حالا معلوم شدشورا را سکوی پرش انتخابات مجلس قرار داده اند همانطور که در سال 84 از درون آبادگران شورای شهر احمدی نژاد رییس جمهور در آمد.
Iran, Islamic Republic of
...زمانهایی که قدرت داشتید چه برای این کشور کرده اید که دست از سر این مملکت بر نمی دارید.
کوثری
اگر محور حرکت روحانیت اصیل دارای نظام فکری منسجم باشد این وحدت اعتبار دارد، جون باید اسلامیت حرکت تضمین شده باشد.
حسين
ياد ولايتي افتادم كه روزهاي آخر انتخابات جواب تلفن آيت الله مهدوي كني را نمي داد
Iran, Islamic Republic of
آقای ولایتی و آقای جلیلی بسیار در انتخابات بد عمل کردند نتوانستند در دقیقه 90 تصمیم بگیرند


باید به نفع سردار مدیریت جهادی حاج محمد باقر قالیباف کنار می رفتند

امان...
طرح جواب می ده؟
تجربه سال 92درس بزرگي به... اصو گرا داد ......
Iran, Islamic Republic of
...با هر مدلی!