کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فینالیست‌های والیبال جهان مشخص شدند

30 شهريور 1393 ساعت 9:07

برزیل و لهستان به فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان راه یافتند.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان شب گذشته (شنبه) به پایان رسید که لهستان میزبان و برزیل با برتری برابر حریفان خود به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

برزیل که انگیزه زیادی برای صعود به دیدار نهایی داشت به مصاف فرانسه رفت و موفق شد در یک بازی سنگین با نتیجه‌ سه بر دو به پیروزی برسد.

برزیل ست نخست این دیدار را با نتیجه‌ ۲۵-۱۸ به سود خود به پایان رساند، ولی در ست دوم فرانسه به بازی برگشت و با نتیجه‌ ۲۵-۲۳ صاحب برتری شد. برزیلی‌ها ست سوم را نیز با نتیجه‌ ۲۵-۲۳ به سود خود به پایان بردند تا در یک قدمی پیروزی و رسیدن به فینال قرار گیرند، ولی در ست چهارم این فرانسوی‌ها بودند که بار دیگر برزیل را ناکام گذاشتند و موفق شدند با نتیجه‌ ۲۵-۲۲ به برتری برسند تا کار به ست تعیین کننده پنجم برسد.

برزیلی‌ها در ست پنجم نیز عملکرد خوب خود را ادامه دادند و موفق شدند با نتیجه‌ ۱۵-۱۲ فرانسه را شکست دهند و راهی دیدار نهایی شوند.

در دیگر دیدار شب گذشته آلمان و لهستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک لهستان میزبان به پایان رسید.

لهستانی‌ها با استفاده از تماشاگران خود ست‌های اول، دوم و چهارم این دیدار را به ترتیب با نتایج ۲۶-۲۴، ۲۸-۲۶ و ۲۵-۲۱ به سود خود به پایان بردند و تنها در ست سوم با نتیجه‌ ۲۵-۲۳ از تیم شگفتی ساز آلمان شکست خوردند.

به این ترتیب دو تیم لهستان و برزیل برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف هم می‌روند و آلمان و فرانسه نیز برای کسب رده سومی پیکار خواهد کرد.

تیم والیبال ایران هم مقابل روسیه شکست خورد و در جایگاه ششم قرار گرفت.


کد مطلب: 381289

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/381289/فینالیست-های-والیبال-جهان-مشخص-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com