پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

رونمایی از ۷ شناسنامه در هفته دفاع مقدس

يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 381287
مجری برنامه تلویزیونی «شناسنامه» از تهیه و تدارک ویژه این برنامه برای هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش جهان؛ «محمدحسین رنجبران» در گفت‌وگو با فارس گفت: برنامه تلویزیونی «شناسنامه» برای هفته دفاع مقدس تدارک ویژه‌ای دیده و این برنامه از امشب آغاز و تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: برنامه «شناسنامه» در مدت یک هفته هر شب ساعت ۲۳ روانه آنتن شبکه سه می‌شود، جز روز دوشنبه که این برنامه قبل از برنامه نود پخش می‌شود.

رنجبران اظهارداشت: تمام این گفت‌وگوها جدید هستند و در این میان ۲ گفت‌وگو که تا به حال تکرار نشده، برای تکرار انتخاب شده است. اولین قسمت برنامه امشب با حضور سردار بهمن کارگر است و با ایشان درباره جبهه و جنگ و همچنین موضوعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صحبت می‌شود.برنامه فردا شب نیز به تکرار گفت‌وگو با سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران اختصاص دارد.

وی افزود: دوشنبه نیز امیر موسوی قویدل از فرماندهان ارتش و یاران نزدیک صیاد شیرازی مهمان برنامه است و روز سه‌شنبه نیز تکرار مصاحبه سرلشکر رحیم صفوی به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. برنامه چهارشنبه نیز به مصاحبه با امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش اختصاص دارد و پنجشنبه نیز برنامه شناسنامه میزبان سردار محمد باقری برادر شهید حسن باقری است.

رنجبران تصریح کرد: روز جمعه سردار علی فضلی جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین مهمان ماست و برای اولین بار به مسائل مهمی در حوزه فتنه سال‌های ۷۷ و ۸۸ می‌پردازد. برنامه روز شنبه نیز با حضور سردار غلامپور از سرداران جنگ به روی آنتن می‌رود. ایشان از جمله افراد تاثیرگذار هستند که تا پیش از این با هیچ رسانه‌ای گفت‌وگو نکرده‌اند و حضور در برنامه شناسنامه اولین مصاحبه ایشان است.

وی در پایان گفت: سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین نیز آخرین مهمان ما در ویژه برنامه «شناسنامه» در هفته دفاع مقدس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *