جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۷

شبی که حاتمی کیا بوی باروت گرفت!

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 381247
کارگردان آژانس شیشه ای در برنامه هفت نشان داد که نمی خواهد در میانه جریان های سینمایی بماند و صریحا اعلام کرد که هدف عده ای از فیلم سازی نگاه آن ور آب است و حتی دلارهایشان از آن ور آب می آید.
شبی که حاتمی کیا بوی باروت گرفت!

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فاطمه
سلام
پس فیلمش کجاست؟ چند مطلب آخر قسمت چند رسانه ای لینک فیلم ندارند!
زهیر
مرحبا به حاتمی کیا سردار فرهنگی سینمای ایران
وزیر مربوطه یادبگیر
مودی
Iran, Islamic Republic of
من بخش مهمی ار حرفهای او را گوش کردم . انصافا در عرصه سینما و فرهنگ سرداری است که باید قدرش دانسته شود. نباید با تنگ نظری ها و عدم دید آینده نگرانه بعضی اشتباهات این گونه فیلمسازان بزرگ و برجسته شود و آنان را دلخور و سرخورده کنیم. انصافا حاتمی کیا بزرگترین و مجرب ترین فیلمساز عرصه دفاع مقدس و عموما مقاومت است .
حسین
Iran, Islamic Republic of
آآقای حاتمی کیا روشنفکر عالی رتبه فرهنگ و هنر جامعه ایرانی است . وی موانع و مشکلات فرهنگی حال حاضر ایران را به خوبی تجزیه و تحلیل میکند و دغدغه های فرهنگ این مرز و بوم را به نحو احسن درک میکند و راه حل آنرا نیز ارائه میدهد. قای حاتمی کیا دست مریزاد....!!!!!
همایون
United States
ما همه باروتی هستیم، منتظر مشعل امام زمان، و او ز ایران آید.
حبیب
ما که یادمون نمیره همین چند وقت پیش یه عده مجتهد خود عمار پندار ایشون رو هم تخطئه می کردن، دردو بر شرف حاتمی کیا چون اهل ریا نیست
ابومحمد
زنده باشی نشان دادی که در قلبت درد فرهنگ و دین داری نه مثل استحاله شده هایی که همه چیزشان از لباس گرفته تا شکل ظاهری و دلارهای هزینه کردشان وارداتی است حاج ابراهیم الگوه های ما در طول تاریخ تنها بوده اند وشما یکیشان