پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کاهش میزان غریق در دریای مازندران

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 380812
استاندار مازندران با اشاره به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در طرح های دریای استان، گفت: میزان غریق در سواحل مازندران امسال کاهش یافته است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ربیع فلاح جلودار در گردهمایی ائمه جمعه مازندران در عباس آباد تنکابن، اظهار کرد: همواره فرمایشات مقام معظم رهبری در سرلوحه کار مسئولان قرار دارد و ما موظف هستیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی در استان گفت: مازندران مشکلات عدیده فرهنگی دارد و در شورای فرهنگی باید پس از شناسایی مشکلات به مطالعه و ارائه برنامه خاص صورت گیرد تا بتوانیم بهتر عمل کنیم.

استاندار مازندران افزود: شورای فرهنگی باید با ارائه راهکار درست شرایط و فضا را در استان تغییر دهد و حرکت جدی در استان صورت گیرد.

فلاح با اشاره به طرح دریا گفت: امسال با کمترین اعتبارات توانستیم از غریق در دریا بکاهیم.

وی افزود: در بخش اقتصادی نسبت به سال قبل توانستیم ۵۰ درصد بودجه را فراهم کنیم و بودجه امسال ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که چهار برابر سال قبل است.

فلاح با اشاره به طرح توافق میان سپاه و فرمانداری افزود: با توافق صورت گرفته تمامی پایگاه های بسیج با عنوان دیده بانان در استان علاوه بر فعالیت های فرهنگی، در فعالیت های کشاورزی در روستاها وارد عمل می شوند.

فرماندار عباس آباد نیز گفت: رمز پیروزی انقلاب، رهبری امام و اتحاد و انسجام بر روحیه جهادی ملت بود.

سید امیر حسینی جوی گفت: ائمه جمعه و دفاتر ائمه جمعه، کانون همدلی و نقطه توسعه و پیشرفت بوده و این دفاتر شرایطی را فراهم می کند که در جهت توسعه و عمران کشور هدایت شود.

وی افزود عباس آباد از سه شهر و سه بخش و سه امام جمعه و ۴۴ روستا تشکیل شده و در این پنج سال از عمر شهرستان شدن، دچار برخی از مشکلات فرهنگی است.

فرماندار عباس افزود: بیش از دیگر استان های دیگر کشور گردش‌پذیر بوده و در معرض تقاطع فرهنگی قرار دارد برای همین دچار مشکلات فرهنگی زیادی است.

فرماندار عباس آباد با اشاره به توریستی بودن این شهر افزود: به دلیل توریستی بودن دچار مشکلات فرهنگی و زیرساخت‌های آن هستیم که باید مسئولان استانی به آن توجه کنند.

شناسایی ۸۸ شهید در ستاد نمازجمعه استان

مهدی مستشرق، معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران نیز با اشاره به اینکه ۸۸ شهید در ستاد نماز جمعه شهرهای استان فعالیت دارد، افزود: دو هزار و ۴۵۵ نف عضو ستادهای نماز جمعه شهرستان ها و بخش های استان هستند.

وی با اشاره به سایت های موجود مربوط به امامان جمعه در استان گفت: ۲۲ سایت و ۱۳ وبلاگ فعال در استان در این حوزه فعالیت دارند.

مستشرق با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ۵۵ شهر و بخش استان، افزود: هشت مصلای جدید در استان ساخته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *