پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

نوعی سیب به‌نام سورپرایز +تصاویر

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 380713
به تازگی یک سیب جدید در انگلستان کشت شده است که نام آن "سوپرایز" است. این سیب پوستی زرد دارد در حالی که گوشت آن صورتی رنگ است. این سیب به تازگی وارد مغازه ها شده و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده است.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، سیب معمولا در سه رنگ زرد، قرمز و سبز کاشت و فروخته می شود و همه آنها یک نقطه مشترک دارند. در همه سیب ها به هر رنگی که باشند گوشتی زرد رنگی وجود دارد که تمام خواص در آن قرار دارد.


این سیب به خاطر اینکه هنگام خوردن شما را شگفت زده می کند، اینگونه نامگذاری شده است.


قیمت ۴ عدد از این سیب ها ۱.۷۵ پوند است و فعلا به صورت محدود در حال توزیع شدن است. در صورت استقبال گسترده محصول به صورت عمده تولید خواهد شد.
این سیب ها در مزرعه یک کشاورز نمونه که تا به حال جوایز مختلفی را برنده شده است به نام "ویلیام بارنت" تولید می شود. او با پیوند زدن نوع خاصی از توت های قرمز با سیب به این محصول جالب توجه رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نژاد
Iran, Islamic Republic of
سلام.در گیلان -صومعه سرا -روستای مرکیه .درخت سیب وجود دارد که هم سیب سبز وهم سیب قرمز در یک درخت به عمل می آید که سیب قرمز آن داخلش هم قرمز می باشد حتی دانه سیب قرمز می باشد...