کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

والیبال قهرمانی جهان - لهستان

صعود بلند قامتان والیبال ایران به مرحله نهایی/ ولاسکو ایران را به جمع 6 تیم برتر فرستاد

23 شهريور 1393 ساعت 23:34

تیم ملی والیبال ایران با توجه به پیروزی آرژانتین بر آمریکا جواز حضور در بین شش تیم برتر جهان را به دست آورد.به این ترتیب نتیجه بازی فرانسه و لهستان تنها می‌تواند در تعیین جایگاه ایران تاثیرگذار باشد.


سرویس ورزشی جهان - تیم‌های ملی والیبال آمریکا و آرژانتین، دیگر هم گروه‌های ایران آخرین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان را برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ (۱۹ - ۲۵, ۲۸ - ۲۶, ۲۵ - ۲۰, ۲۳ - ۲۵ و ۱۵ - ۱۱) به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد.

به گزارش جهان، با این نتیجه تیم ایران با توجه به پیروزی ۳ بر یک برابر صربستان جمع امتیازهای خود را به عدد ۱۵ رساند و بر اساس پوئن‌شماری بالاتر از آمریکا راهی مرحله دوم شد. به این ترتیب نتیجه بازی فرانسه و لهستان تنها می‌تواند در تعیین جایگاه ایران تاثیرگذار باشد.

ولاسکو با نتیجه‌ای که مقابل آمریکا کسب کرد کمک بزرگی به کواچ و شاگردانش کرد تا بتوانند به دور بعد صعود کنند و این بهترین هدیه ولاسکو به ایران بود.

با این نتیجه ایران به جمع ۶ تیم برتر جهان راه یافت. آمریکا با این شکست جمع امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساند و همچنان شانس صعود به دور بعد را دارد و باید منتظر نتیجه دیدار تیم‌های فرانسه و لهستان بماند.

* نتایج ۴ بازی اول به شرح زیر است:

آرژانتین ۳ - آمریکا ۲

۱۹ - ۲۵

۲۸ - ۲۶

۲۵ - ۲۰

۲۳ - ۲۵

۱۵ - ۱۱

برزیل ۳ - روسیه یک

۲۵ - ۲۱

۲۴ - ۲۶

۲۵ - ۱۹

۲۵ - ۱۹

فنلاند ۳ - بلغارستان صفر

۲۵ - ۱۸

۲۵ - ۲۱

۲۵ - ۱۸

ایران ۳ - صربستان یک

۲۵ - ۲۷

۲۵ - ۲۲

۲۲ - ۲۵

۱۸ - ۲۵

منبع: فارس


کد مطلب: 380265

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/380265/صعود-بلند-قامتان-والیبال-ایران-مرحله-نهایی-ولاسکو-جمع-6-تیم-برتر-فرستاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com