جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعلام زمان پرداخت‌یارانه خبرگزاری‌هاوسایت‌ها

يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 380119
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد که یارانه شش ماه اول خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری متعلق به بخش خصوصی در نیمه دوم مهر ماه پرداخت می‌شود.
به گزارش جهان؛ حسن محرابی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ایسنا، اعلام کرد: یارانه شش ماه اول خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری متعلق به بخش خصوصی در نیمه دوم مهرماه پرداخت می‌شود.

او افزود: این پرداخت بر اساس طرح رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری انجام می‌شود و لیست پرداختی‌ها روی سایت معاونت مطبوعاتی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، پیش‌تر حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، گفته بود: «یارانه شش ماهه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تا آخر شهریورماه به حساب آنان واریز می‌شود و سپس در جهت شفافیت، اطلاع‌رسانی می‌شود.»

او در ادامه این سخنان که هفته گذشته مطرح شد، همچنین اظهار کرده بود: «یارانه سه ماهه روزنامه‌ها در هفته گذشته به حساب آنان واریز شد و یارانه سایر نشریات نیز در ابتدای هفته واریز می‌شود و سپس، جدول کامل پرداخت‌ها روی سایت معاونت مطبوعاتی قرار می‌گیرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *