سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

پرسپولیس، دو امتیاز دیگر از دست داد

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 379872
تیم فوتبال پرسپولیس که در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته بود نتایج قابل قبولی با علی دایی بگیرد و به همین خاطر کادر فنی خود را تغییر داد، برابر تیم انتهای جدولی هم به پیروزی نرسید. شاگردان حمید درخشان که امیدوار بودند با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به سه امتیاز دست پیدا کنند، دو امتیاز خانگی دیگر را از دست دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آخرین دیدار از رقابت های هفته هشتم لیگ برتر شامگاه جمعه بین تیم های پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان حمید درخشان برابر مهمان جنوبی خود به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

پرسپولیس در شرایطی این دیدار را آغاز کرد که برخلاف هفت دیدار گذشته این بار خبری از علی دایی نبود و به دنبال تغییراتی که رخ داده بود، حمید درخشان هدایت این تیم را برعهده گرفت. با این حال و در شرایطی که پرسپولیسی ها امیدوار بودند برابر تیم انتهای جدولی نفت مسجد سلیمان روز آسانی را داشته باشند، این جنوبی ها بودند که در دقیقه 4 توسط کیومرث چراغی به گل برتری دست پیدا کردند.

در ادامه پرسپولیسی ها تلاش زیادی کردند تا بتوانند گل خورده را در همان نیمه اول جبران کنند اما با وجود موقعیت های نصف و نیمه ای که داشتند نیمه اول را با شکست به رختکن رفتند تا در نیمه دوم به دنبال جبران این نتیجه باشند. شروع نیمه دوم هم برای سرخپوشان امیدوار کننده نبود اما دو تعویض همزمان که توسط حمید درخشان انجام شد بالاخره طلسم را شکست.

در دقیقه 57 این دیدار هادی نوروزی که تازه وارد زمین شده بود پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد و توانست در اولین ضربه ای که توپ می زد دروازه حریف را باز کند. پس از این گل پرسپولیس به تلاشش برای رسیدن به گل برتری ادامه داد اما نتوانست موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کند.

در دقیقه 86 این دیدار نفت مسجد سلیمان می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما مهاجمان این تیم در شرایطی ایده ال و تک با تک به نیلسون توپ را به بیرون از دروازه زدند. سرخپوشان در دقایق باقی مانده حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند اما نتوانستند از معدود موقعیت های خود به گل برسند و در نهایت دو امتیاز دیگر را از دست دادند.

پرسپولیس با این تساوی 9 امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند. تیم نفت مسجد سلیمان هم 4 امتیازی شد و در همان رده شانزدهم جدول باقی ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
جدول ؟!