جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شمس: در دنیای مجازی تهدید شدم!

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 379826
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: مسئولان تیم منصوری من را کارگر این تیم و فردی که حرکات موزون انجام می دهد، خطاب کرده اند، مگر مربیگری کارگری است؟ در بازی دوستانه برای شمسایی خط و نشان کشیدند! این چه رسم جوانمردی است؟ کمیته انضباطی باید مسئولان این تیم را سرجایشان بنشاند!
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حسین شمس بعد از دیدار مقابل تأسیسات دریایی که به پیروزی پنج بر دو دبیری انجامید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از دریافت گل در دقایق ابتدایی، زود به خودمان آمدیم و دو گل به ثمر رساندیم و این برگشت سریع به بازی، نقش زیادی در پیروزی مان داشت.

وی افزود: با زدن سه گل در نیمه دوم، قدرتمان را نشان دادیم و توانستیم با پیروزی مقتدرانه در این دیدار، نتایج ضعیف بازی های جام باشگاه های آسیا را به دست فراموشی بسپاریم.

شمس خاطرنشان کرد: بازی فیزیکی بود؛ اما بازیکنان دو تیم بازی جوانمردانه را رعایت می کردند و این دیدار در فضای دوستانه انجام شد.

وی افزود: “وحید شمسایی” یادگاری بسیار خوبی در تبریز بجای گذاشته است و مردم در این دیدار با تشویق وی، علاوه بر نشان دادن فرهنگ بالایشان، از تلاش های کسی که برایشان زحمت کشیده است، قدردانی کردند.

وی با اشاره به دیدار قبلی دبیری مقابل شرکت حفاری که به نتیجه تساوی یک بر یک دو تیم ختم شده بود، بیان کرد: در بازی قبلی هم مستحق پیروزی بودیم؛ اما در آن دیدار تنها سه ساعت قبل از بازی به اهواز رسیده بودیم و خستگی ناشی از سفر، اذیتمان کرد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری با اشاره به هجمه انتقاداتی که بعد از کسب رتبه سومی دبیری در آسیا علیه این تیم ایجاد شد، گفت: معتقدم این انتقادات و تخریب ها، تلافی مصاحبه های گذشته من علیه تیم ملی و برخی باشگاه ها بود، در جامعه فوتسال، همه منتظر باخت نماینده فوتسال ایران هستند!

وی افزود: اشتباه خودم را می پذیرم، نباید در گذشته مصاحبه های تندی انجام می دادم و امیدوارم با آشتی کنان فوتسالی ها، فوتسال ایران به جایگاه واقعی اش برسد.

شمس با اعلام اینکه دشمن های زیادی دارم که علیه من نقشه می کشند، اظهار کرد: از هم اکنون در دنیای مجازی من را تهدید می کنند که در بازی مقابل منصوری قرچک، بلاهای بدی سرم خواهند آورد!

وی افزود: مسئولان تیم منصوری سالها است که دست به انجام کارهای ناجوانمردانه می زنند و به نظر می رسد این بار هم می خواهند همان بلایی را که سر "محمد کشاورز" آوردند، سر من و شمسایی بیاورند!

شمس گفت: مردمان قرچک بسیار مهمان نواز و با فرهنگ هستند و حرف من با مسئولان تیم منصوری این شهر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *