شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

منتقمی پاداشش را گرفت!

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 379824
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از روند برکناری علی دایی و خودش به عنوان مدیرعامل خطاب به رئیس هیات مدیره این باشگاه گفت: آقای سیاسی شما نوکری کسی دیگر را می کنید و من به رئیس شما هم گفته ام که از هیچکس دستور نمی گیرم و توکلم به خدا و مردم است. من مثل شما نیستم که معلوم نیست کی هستید و از کجا وارد ورزش شده اید!
به گزارش جهان به نقل از مهر، علیرضا رحیمی پس از برکناری اش از مدیرعاملی پرسپولیس صبح امروز در شرایطی روی خط برنامه ورزش و مردم آمد که حمیدرضا سیاسی مهمان حضوری برنامه بود. رحیمی به محض برقراری ارتباط در حالی که بسیار عصبانی بود خطاب به سیاسی گفت: اگر من سااعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه به شما گفته بودم که علی دایی برکنار می شود، آیا سرجایم بودم یا نه؟ سیاسی در پاسخ به او گفت: بله بودید.

رحیمی ادامه داد: پس شما با اجازه کی با آقای درخشان مذاکره کردید که من به شما آره یا نه بگویم؟ کی به شما اجازه داد با اینها مذاکره کنید. من مدیرعامل باید سرمربی را برکنار کنم. ببینید آقای سیاسی شما دارید نوکری یکی دیگر را می کنید. من به رئیس شما هم گفتم. من دستور از هیچکس نمی گیرم. اتکاام به خدا و مردم است. علی دایی را هم باید رحیمی برکنار کند نه شما که مشخص نیست کی هستید و با زور آمده اید در ورزش.

علیرضا رحیمی خطاب به بهرام شفیع تهیه کننده و مجری برنامه ورزش و مردم هم گفت: آقای شفیع از شما هم به شدت گلایه دارم. مطمئن باشید مردم در این مورد قضاوت خواهند کرد. این درست است که شما یک ساعت من را پشت خط نگه دارید. من کلی حرف دارم. مطمئن باشید آنجایی که لازم باید حرف هایی که باید بزنم را هر طور شده می زنم. شما باید به من باشگاه یک دقیقه فرصت بدهید؟

رحیمی ادامه داد: به من یک دقیقه فرصت می دهید؟ مگر باشگاه مدیرعامل ندارد. چرا ایشان را نیاوردید روی خط تا صحبت کند؟ قدرت ایشان است در این کشور. ولی آقای سیاسی قدرت من از همه شما بیشتر است. من خدا را دارم شما فقط پول دارید.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: آقای منتقمی هر روز نشسته اند در باشگاه و هر روز به خاطر کارهایشان شکایت می کنند و پاداشش را هم گرفت. آقای درخشان هم دیدید چه ادبیاتی استفاده می کند. آیا باید ایشان در مورد علی دایی اینطور صحبت می کردند؟ می گویند به من ابلاغ شده است اما چرا برکناری من را به مردم نشان نمی دهید؟ در این هنگام بهرام شفیع رحیمی را به آرامش دعوت کرد و خداحافظی کرد و برنامه هم تمام شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما را مردم انتخاب کردند؟ یا نوکرها؟؟؟؟؟؟؟؟